Kontakt Legelisten.no

Kontakt Legelisten.no

For at du skal få best mulig svar på henvendelsen din, velg hva du ønsker å kontakte oss om fra listen under.

Vi i Legelisten.no representerer ikke klinikker eller helsepersonell som er oppført på nettstedet, og kan derfor dessverre ikke formidle denne type kontakt.

Vi anbefaler deg å ta kontakt med klinikken eller helsepersonellet direkte.

Vi i Legelisten.no representerer ikke klinikker eller helsepersonell som er oppført på nettstedet, og kan derfor dessverre ikke hjelpe deg med dette.

Vi anbefaler deg å ta kontakt med klinikken eller helsepersonellet direkte.

Legelisten.no er et privat nettsted, og vi har ingen mulighet til å faktisk gjennomføre selve fastlegebyttet for deg. Se hvordan du kan gjøre det her.

For andre spørsmål relatert til selve fastlegeordningen, kontakt HELFO

Vår informasjonsside om temaet inneholder informasjon som besvarer de vanligste spørsmålene rundt dette.

Dersom informasjonssiden ikke ga deg svar på det du lurer på kan du kan kontakte oss på post@legelisten.no.

Vi anbefaler deg å ta kontakt med klinikken eller helsepersonellet direkte.

For henvendelser relatert til vurderinger/omtaler av helsepersonell: vurdering@legelisten.no.

Vi — Legelisten.no AS — er et privat selskap og representerer ikke helsepersonell eller klinikker. Vi kan ikke ta imot eller videreformidle beskjeder til disse.

Dersom din henvendelse ikke gjelder noen av temaene angitt over, kontakt oss på post@legelisten.no.