Prestestien Tannlegepraksis

Prestestien Tannlegepraksis holder til i Bergen

Siste vurderinger av Prestestien Tannlegepraksis

Primafisso - helt topp

Tannlege: Odd Egil Mosseng Skrevet

Odd Egil Mosseng på Årstad tannklinikk har hjulpet meg med tannproblemer på en svært ryddig, profesjonell og pedagogisk måte. Har hatt 4 besøk der siste tiden og har alltid følt meg trygg i stolen. Kan anbefales!

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Jeg fikk et akutt problem og ante ikke hva jeg skulle gjøre. Tilfeldigvis oppdaget jeg en tilgjengelig tannlege som kunne ta i mot meg. Maken til effektiv, dyktig tannlege skal man lete lenge etter. I tillegg forteller han nøyaktig hva han skal gjøre. Han og teamet hans er hyggelige og imøtekommende. Dette er en tannlege som har alt en pasient kan ønske seg.

Behagelig tannlege.

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Har tannlege angst og har ikke vært hos tannlege på mange år. Kawa er rolig og behagelig og forteller i forkant hva han skal gjøre. Fant roen med engang.

Meget fornøyd

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Ringte Prestestien Tannlege praksis fordi jeg hadde vært uheldig å mistet en midlertidig fylling. Fikk komme til på kort varsel, tannlegen (Kawa) var ryddig, flink og veldig informativ.
Følte meg bra ivaretatt og tannlegen var hele tiden i forkant med hva han skulle gjøre.
Fikk satt inn en bedre løsning slik at jeg kan fikse denne tannen i litt eget tempo og når lommeboken tilsier dette.

Vil absolutt anbefale Prestestien Tannlegepraksis videre.

Ting (tannleger) forandrer seg?

Tannlege: Kawa Kavian Skrevet

Jeg har tidligere skrevet en negativ tilbakemelding, så nettopp derfor syns jeg det er ekstra viktig å skrive denne.

Midt i corona-styret klarte jeg å miste/knuse en fylling. Jeg ringte flere tannleger, men Kawa/Prestestien er den eneste av disse som har spesielle rutiner ifht smitte. Jeg er i risikogruppen selv. Når jeg kom inn møtes jeg av en antibac-beholder, tannlegen ropte at han holdt på med sanering (gjøres før og etter hver pasient) og kom straks. Deretter dukker han opp med munnbind, vernebriller, hårbeskyttelse, "caps" med et slags visir rundt hele ansiktet og halsen, kroppen var dekket i plast som var stukket nedi hansker på hendene slik at "drakten" var tett. Selv fikk jeg vernebriller og antibac.

Noe jeg ikke har hørt at hverken tannleger eller andre ta hensyn til er at han lar han det gå minst 3 timer mellom hver pasient (pga mulig smitte via aerosoler, og ila samme tid skiftes luften ut av ventilasjonen).

Han ba meg om å ta kontakt ved minste tegn til sykdom slik at han kan gå i karantene hvis nødvendig.

Jeg syns dette viser at han tar situasjonen på ytterste alvor, og tannleger er faktisk blant de som er aller mest utsatt selv - men som også har enormt potensiale til å selv spre smitte videre. At han gjør disse tingene som meg bekjent ikke andre tannleger gjør, sier også mye om han. Det koster nok mye for han å ha pasienter med så store mellomrom, kun akuttpasienter, utføre alle disse tiltakene - men han er åpenbart mer opptatt av at pasientene hans unngår smitte så langt det lar seg gjøre. Jeg er virkelig imponert! Følte meg veldig trygg!

Tannen ble også reparert i en fei. Opplever han som svært effektiv, men alt ser og kjennes bra ut. Tipp topp med reparert tann og minimal sjanse for smitte! Ingen negative ting å si om gårsdagens besøk. Syns han var hyggelig også!