Magnus Selmer

Autorisasjon (2013)

Stange Legesenter Telefonnummer62 57 40 0062 57 40 ...
Dr.Thorshaugs Veg 25 2335 Stange
Magnus Selmer er en av 19 fastleger i Stange

1 vurdering

Siste vurderinger av Magnus Selmer

Grundig og ydmyk lege

Jeg var bare borti legen ved et enkelttilfelle, men oppfattet ham som grundig, faglig dyktig og i stand til å be om hjelp fra andre fagpersoner. Han forklarte alt det han gjorde. Legen var litt følelsesmessig usensitiv og dårlig på smalltalk, men som sagt faglig dyktig.

Hyggelig og grundig

Første legen jeg virkelig har likt! Jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Han ser hele mennesket og passer på å spørre om det psykiske så vel som det fysiske. Gjør en grundig jobb og dobbeltsjekker ofte for å være sikker på at han har tatt riktig vurdering. Kan absolutt anbefales!

Grundig å interessert lege

Legen min er grundig. Han tar meg på alvor og hører på det jeg har å si. Han er ærlig og er ikke redd for å si ifra om viktige temaer. Han informerer grundig om hva han tenker og hvorfor han gjør de tiltakene han anbefaler. En gjennomgående veldig god lege som anbefales på det sterkeste

Styr unna

Denne legen sender deg raskt ut igjen, og snakker til deg som om du skulle være en uskikkelig skolegutt. Begrensede sosiale egenskaper. Jeg er diabetiker og valgte denne legen i håp om at vi kunne etablere et langsiktig tillitsforhold. Det er viktig for en diabetiker. Jeg har ikke tro på at et slikt forhold kan etableres med en slik lege. I alle fall var ikke dette legen jeg vill valgt. Så jeg har byttet et etter et besøk.