Andreas Bliksås

• Nevrokirurgi

Autorisasjon (2003)

Siste vurderinger av Andreas Bliksås

Innsiktsfull og profesjonell

Jeg fikk lymfekreft til jul. Bliksås har i tiden som fulgte vist seg som en profesjonell og innsiktsfull lege.
Han ivaretar pasienten sine behov samtidig som han sørger for å overholde regelverket han jobber innenfor.
Han er populær blant pasientene, det kan derfor drøye med å få time.
Han tar seg tid til pasientene.

Fantastisk lege

Er bare så utrolig fornøyd og glad for å ha Andreas som fastlege. Utrolig flink, lyttende og kompetent.

Kompetent og empatisk

Andreas finner løsninger og bidrar til å lette mitt sykdomsbilde. Han har innsikt i både det kroppslige og det psykiske - en multiker.

Fantastisk lege

Bliksås er en veldig dyktig fastlege som lytter og viser forståelse for min sykdom. Han er svært kompetent, og dersom det er noe han er usikker på er han ikke redd for å innrømme det og forteller meg hva mer helsevesenet må gjøre for å finne ut av mitt problem. Han bygger tillitt og er et anker under mine sykdomsforløp. Jeg er svært fornøyd med Bliksås som fastlege, og kommer ikke til å skifte selv om jeg flytter til et annet sted i byen.

Eksemplarisk

Ord kan ikke beskrive dyktigheten til denne legen. Er han usikker så slår han opp i boken sin (e.l.) eller henviser deg. En fastlege spiller en vesentlig rolle i krevende perioder når det gjelder somatiske eller psykiske belastninger. Denne rollen mestrer Bliksås eksemplarisk.