Kirstin Meintjes Efskind

Wernergården Legesenter Kvinne, 42 år

Autorisert2006

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Kirstin Meintjes Efskind har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Wernergården Legesenter

Tollbug 4-6 3044 Drammen
Kirstin Meintjes Efskind er en av 54 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Kirstin Meintjes Efskind

Den beste legen jeg noen gang har hatt!!

Jeg har gått til Dr. Efskind i noen år nå og er veldig fornøyd!!
Jeg er svært lettet over endelig å ha en lege som lytter, ser meg, tror meg, støtter meg og som finner løsninger som gjør at tilværelsen blir lettere å håndtere.
Hun er lett å prate med, har glimt i øyet og er svært effektiv.
Jeg føler meg trygg på hennes faglige vurderinger og vet at jeg blir henvist videre om det skulle være nødvendig.
Jeg opplever at hun har bred kunnskap og har mye erfaring.
Føler alltid at jeg har fått et "løft" når jeg har vært på konsultasjon og at jeg har fått et påfyll til å stå på videre!
Anbefales på de varmeste!!

Verste legen jeg har hatt!

Jeg følgte at jeg ble lite tatt på alvor og at hun var dårlig til å lytte. Hun tok blant annet en personlig telefon om hva familien skulle handle midt under en av mine konsunltasjoner, uten engang å spørre meg om det var i orden først. Hennes faglige kompetanse har jeg ikke så mye å si på, ettersom jeg byttet fastlege igjen etter kun to konsultasjoner. Av den erfaringen jeg har med henne vil jeg derimot ikke anbefale noen å velge denne fastlegen.

Anbefales ikke!

Lykkepiller til deg og så kan du gå. Slik føltes det etter en time hos denne legen. Viste ingen form for å finne andre alternativer enn piller, og siden jeg ikke hadde lyst til det, kunne hun ikke hjelpe. Oppfattet legen som kald og upersonlig.

Flott!!

Har gått til Efskind nå i 3 år snart. å er kjeme fornøyd!
hun finner alltid en løsning på problemet.
serviceinstillt dame, som bryr seg.. :)

Suveren

Hun tar seg alltid god tid, spør gjerne "var det noe mer du ville spørre om?" når konsultasjonen er ferdig. Har aldri hørt det fra en fastlege før.
Vil tro at dette er grunnen til at hun alltid ligger bak skjema til avtaler, men det er verdt det.
Fantastisk person som lytter og faktisk klarer å finne ut hva problemet er, ikke bare pøse på med smertestillende.