Kirstin Meintjes Efskind

Wernergården Legesenter

Tollbug 4-6 3044 Drammen
Kirstin Meintjes Efskind er en av 56 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Kirstin Meintjes Efskind

Blid lege, svak på psykiatri

Det tar lang tid å få time her, men man slipper unna vikarkaos og stadig nye turnusleger. Legen er stabil. Kronisk forsinket, time tidlig på dagen anbefales! Utover dagen baller det på seg betydelig. Venteområdet er for øvrig alt for trangt/lite.

Hun kaster ikke folk ut, man får si det man har på hjertet. Er ikke redd for å komme med klare svar heller. Henviser heller en gang for mye, enn en gang for lite. Følger opp med blodprøver etc.

Legen er stort sett blid og snakkesalig. Skuffer dog stort i forhold til lettere psykiske lidelser. Er enig med innskriver av 26/1, hvis hun først bestemmer seg for noe, skal det veldig mye til at hun endrer på det.

Øvrig personale er vennlig og flinke til å ta blodprøver. Timebestilling på nett/SMS er supert. Bra beliggenhet like i nærheten av jernbanestasjonen.

venlig i begynnelsen

Hun tok meg godt i mot og hørte på meg i begynnelsen. Men etterhvert hadde hun lagt seg opp en mening om hva som var galt med meg og sluttet å lytte til meg.
antidepressiva ble løsningen uten oppfølging. Jeg anbefaler ikke denne legen!

Den beste legen jeg noen gang har hatt!!

Jeg har gått til Dr. Efskind i noen år nå og er veldig fornøyd!!
Jeg er svært lettet over endelig å ha en lege som lytter, ser meg, tror meg, støtter meg og som finner løsninger som gjør at tilværelsen blir lettere å håndtere.
Hun er lett å prate med, har glimt i øyet og er svært effektiv.
Jeg føler meg trygg på hennes faglige vurderinger og vet at jeg blir henvist videre om det skulle være nødvendig.
Jeg opplever at hun har bred kunnskap og har mye erfaring.
Føler alltid at jeg har fått et "løft" når jeg har vært på konsultasjon og at jeg har fått et påfyll til å stå på videre!
Anbefales på de varmeste!!

Anbefales ikke!

Lykkepiller til deg og så kan du gå. Slik føltes det etter en time hos denne legen. Viste ingen form for å finne andre alternativer enn piller, og siden jeg ikke hadde lyst til det, kunne hun ikke hjelpe. Oppfattet legen som kald og upersonlig.

Flott!!

Har gått til Efskind nå i 3 år snart. å er kjeme fornøyd!
hun finner alltid en løsning på problemet.
serviceinstillt dame, som bryr seg.. :)