Kirstin Meintjes Efskind

Wernergården Legesenter Kvinne, 42 år

Autorisert2006

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Kirstin Meintjes Efskind har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Wernergården Legesenter

Tollbug 4-6 3044 Drammen
Kirstin Meintjes Efskind er en av 54 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Kirstin Meintjes Efskind

Anbefales ikke!

Lykkepiller til deg og så kan du gå. Slik føltes det etter en time hos denne legen. Viste ingen form for å finne andre alternativer enn piller, og siden jeg ikke hadde lyst til det, kunne hun ikke hjelpe. Oppfattet legen som kald og upersonlig.

Flott!!

Har gått til Efskind nå i 3 år snart. å er kjeme fornøyd!
hun finner alltid en løsning på problemet.
serviceinstillt dame, som bryr seg.. :)

Suveren

Hun tar seg alltid god tid, spør gjerne "var det noe mer du ville spørre om?" når konsultasjonen er ferdig. Har aldri hørt det fra en fastlege før.
Vil tro at dette er grunnen til at hun alltid ligger bak skjema til avtaler, men det er verdt det.
Fantastisk person som lytter og faktisk klarer å finne ut hva problemet er, ikke bare pøse på med smertestillende.

Herlig dame

Dette er en helt fantastisk lege. Hele familien går til denne supre damen. Hun lytter, og hjelper. Hun kommer alltid med et svar. Hun har virkelig hjulpet meg mye da jeg var vært mye syk.

Anbefalers til alle:)

Tar seg tid og lytter

Kjempeflott å ha som fastlege. Tar seg tid og lytter. Tar ingen snarveier hverken når det gjelder undersøkelser eller behandlingsform.