Salve Åmund Greibrok

Autorisasjon (2001)

Salve Åmund Greibrok er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Salve Åmund Greibrok

Flink og empatisk lege

Jeg har hatt Salve som fastlege siden 2007 og har bare god erfaring med han som lege. Det være seg som samtalepartner i livskriser eller oppfølging av fysiske plager. Jeg opplever at han gir seg tid til å lytte, han har empati og forståelse for problemene. Han er faglig dyktig og treffsikker på diagnoser. Jeg føler meg alltid velkommen som pasient.

Legesekretærene kan bli bedre på å hilse/smile til pasientene. Flere oppleves som sure.

En veldig flink og dyktig lege

Uten den oppfølgingen jeg har fått fra Salve, så hadde helsa og livet ikke vært så bra som det er nå. Han tar deg på alvor, følger deg opp, men setter krav og grenser der det behøves. Helt klart en av de beste i byen.

Hel suveren

Alltid lyttende, er virkelig opptatt av deg som person, får god oppfølging. Alltid tilgjengelig. Dette er grunnen til at vi har hele familien hos han (6 stk)

verdens beste lege

Får alltid time når det haster, lytter på alt vi forteller, og bryr seg mye om helsen enn å sitte foran pc-en og skriver hva du føler. Er legen til alle mine 3 barn, som synes at det er bare gøy å være hos han. etter 16 år i dette landet, synes at han er den flinkeste.

Arrogant

Veldig arrogant type som ikke hører på hva man har å si. Ser ut som han ikke tar problemene til folk på alvor og er avvisende. Noen kler rett og slett ikke lege yrket