Salve Åmund Greibrok

Autorisasjon (2001)

Salve Åmund Greibrok er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Salve Åmund Greibrok

Ordentlig

Greibrokk fremsto i starten for meg som en som ikke tok meg på alvor, og slik kan jeg forstå noen av kommentarene her. Men det har vist seg at han har vært den legen som er kompetent, ordentlig, dyktig og engasjert nok til å faktisk hjelpe meg som pasient. Han ønsket å gi meg den riktige hjelpen og er ikke en lege som «duller» med pasientene sine. I min situasjon har han gjort en forskjell i livet mitt og virkelig hjulpet meg, og i ettertid er jeg takknemlig for at han brydde seg nok og hadde såpass stolthet for yrket sitt til å gjøre det ordentlig. Ønsker du en lege som bryr seg og er dyktig nok til å se helheten med kritisk blikk og gi deg den riktige behandling, er dette legen din.

Arrogant og uhøflig

Jeg har vært hos Salve mange ganger, fordi Tone konen hans som var min fastlege er sluttet.
Han er rett og slett ubehagelig å være i rom med. Han lytter ikke, og jeg føler ingen forståelse eller interesse fra han som lege! En lege man aldri vet hvor man har. Humørsyk og uhøflig. Jeg står nå på venteliste hos en ny lege! Hold dere langt unna dette legekontoret, de som jobber i resepsjonen er heller ikke hyggelige og imøtekommende. Synes og det er uprofesjonelt og ha laboratoriet i samme rommet hvor vi som pasienter venter. Ekkelt! Sånn har det vært der bestandig! Så min mening totalt sett er at dette ikke holder mål.

Ikke fornøyd

Jeg har hatt han som fastlege i flere år. Han virker mer opptatt av den finansielle siden ved konsultasjonen... Dårlig tid. Arogant til tider. Jeg føler at han skulle gjort mer for at jeg skulle bli frisk.
Byttet fastlege som jeg kan snakke med på en helt annen måte. Han har fulgt meg opp mye bedre.
Det var mye nye fjes på laboratoriumet. Noen mer hyggelige enn andre.

Tilgjengeligheten var jo bra. Fikk time raskt.

Flink og dyktig lege

Han er heygelig og god lytter. tar meg på alvor, henviser fort ved behøv. Jeg flyttet til han i Januar, er svart fornøyd. Sekretærene svarer fort på tellefon, flinke på prøvetaking osv. Anbefales

Uhøflig, utdannet og frekk

Lytter ikke til pasienten. Gjør feil på innkallelse. Faglig ikke interessert. Velg en annen fastlege.