Tone Risholt

Petroleumslege

Tone Risholt er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Tone Risholt

Dårlig

Dårlig, ser deg ikke, dårlig forståelse, dårlig service.
Hører ikke på hva man sier. Alltid ventetid.

Stressete og mest opptatt av å rekke neste pasient

Har hatt henne som fastlege nå i 4-5 år. Førsteinntrykket jeg hadde ved første konsultasjon gjentar seg gang på gang. Stresser veldig og virker mest opptatt av å holde tiden fremfor å finne ut av hva som feiler meg når jeg er der. Folk reiser til lege for å prøve å bli hørt og finne ut hva som er galt. Jeg rekker sjeldent å formidle det jeg ønsker før jeg blir nærmest presset på dør fordi ny kunde skal inn. Så må det bestilles ny time igjen da….. pust ut, pust inn, 320,- kr takk.

Stressa

Som å prate til en vegg. Får aldri den fulle og hele hjelp jeg trenger. Må alltid gå til andre leger . Hun sa til meg at jeg har stygge lepper, med min mor som var med for moralsk støtte. Noen leger burde ikke vært leger , eller i alle fall tenkt seg litt om. Står på venteliste til annen lege.

Grundig og kunnskapsrik!!

Er utrolig fornøyd med legen min på alle måter! Hun fremstår som faglig dyktig og oppdatert, oppriktig interessert i pasientene sine, og grundig når det kommer til undersøkelser og tester! Jeg føler meg veldig trygg og godt ivaretatt av henne - og det gjør også mannen min og barna våre!! Anbefaler Dr. Tone H-W på det varmeste!! <3

Den verste legen jeg noen gang har hatt!

Hadde bulimi og da sa jeg det til hun og det hun sa var at: «Du ser bra ut». Det er det verste du kan si til en som har spiseforstyrrelser! Fordi det handler ikke om hvordan du ser ut, men hvordan du har det innvendig…