Hans G Lie

Listalegene As Mann, 63 år

Autorisert1980
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 65 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Hans G Lie har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Listalegene As

Abraham Berges V. 5 4560 Vanse
Hans G Lie er en av 9 fastleger i Farsund

Siste vurderinger av Hans G Lie

En useriøs type

Man føler seg absolutt ikke velkommen, han tuller og fleiper om ting som er helt i grenseland hva en lege bør tulle med. Når man er syk å er hos legen er man ikke i humør til tull og vas! Han kaster bort alt for mye tid på fleiping i stedet for fullt fokus på pasienten.
Har heldig vis fått byttet fastlege nå!

Grei nok

Han er morsom og grei, men synes at han er litt vanskelig å ta på alvor til tider.
Jeg har ofte opplevd at jeg kan stille spørsmål, men kommer ofte ut i fra kontoret og føler at jeg ikke fikk noe særlig til svar. Jeg synes at han bør gi mer informasjon av og til.
Ellers så synes jeg at han er en OK lege.

Sekretæren og medarbeiderene virker hyggelige og smiler til deg når de går forbi. Vist man skulle hatt et spørsmål ang. noe så stopper de gjerne og prater med deg litt.

Flink lege med lun humor

Har hatt Dr. Lie som fastlege i mange år. Han er omsorgsfull og god til å lytte. Den lune humoren hans beroliger når det er noe jeg gruer for som må gjøres, f.eks. fjerning av en fettkul. Han virker veldig sikker og effektiv. Da han for noen år siden (under en undersøkelse for noe annet) oppdaget at jeg kunne ha kreft (noe som stemte), fikk han meg lynfort innlagt til nærmere undersøkelse. Jeg hadde neppe vært her i dag om han ikke hadde sett hva det kunne være og handlet så raskt. Det er alltid kjekt å komme til kontoret hans og veldig hyggelige medarbeidere der.