Trine Berg Larsen

Autorisasjon (1987)

Ingen på venteliste

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ...
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Trine Berg Larsen er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Trine Berg Larsen

Flink lege

Trine er en erfaren lege jeg har tillit til. Hun er direkte og tydelig i sin kommunikasjon. Noe jeg mener er avgjørende når man går til legen. Hun henviser videre dersom hun er usikker. Føler meg alltid godt ivaretatt av henne. Jeg håper å få beholde henne en stund til, og håper hun ikke går av med pensjon enda. Heldig er jeg som har Trine som fastlege.

Dårlig pasientbehandling

Veldig ubehagelig. Jeg anbefaler ikke 100%.
Hver gang jeg må besøke henne får jeg vondt i magen, jeg snakker ikke perfekt norsk og jeg føle meg som en underlegen person rundt henne. Hun smiler ikke i det hele tatt som om hun er på jobb for straff. Hun hjalp meg aldri. I dag rådet hun meg til å ta to paracet og gå på jobb. Jeg har vondt i halsen og kan knapt snakke, hodet gjør vondt i ørene.
Det er synd folk må forholde seg til en lege som ikke vil hjelpe.....og til slutt må du betale for det, det gjør vondt.

arrogant og respektløs

Jeg hadde tragisk fødsel jeg mistet mye blod (2000ml)og hadde operasjon etterpå, babyen min har skade på armen( strukket nerve i armen)
Jeg kunne ikke ta vare på barnet selv fordi jeg ikke engang hadde styrke til å løfte ham, barnets vekt er 5 kg, jeg trengte mye tid til å komme tilbake bli frisk og har energi til ham.
Hun sa at fødselen min var normal og at det ville gå bra med meg, men jeg måtte spise og drikke, selv om jeg fortalte henne at jeg måtte gå i terapi etter det som skjedde, og det var vanskelig for meg fysisk og mentalt. Da jeg fortalte henne det, forlot hun kontoret og sa at det ikke var mer tid til meg.

Lei jobben sin

Har hatt henne som fastlege siden 2011, kan dessverre ikke anbefale henne, hun holder seg ikke oppdatert og virker som at hun er lei jobben sin. Hun ønsker seg ikke ekstra oppgaver, så er du ikke kronisk syk, passer hun nok bra som lege.

Trygg, erfaren og direkte

Jeg har brukt Trine som fastlege helt siden hun begynte på GMS, og det er leeenge siden. Jeg leser anmeldelsene, og kan forstå de som har negative opplevelser, for Trine er direkte i sin form og kan helt klart fornærme mange! Hun stiller krav til deg som pasient og «kaller en spade for en spade». Men jeg har alltid følt meg veldig trygg og godt i vare tatt. Jeg går ikke til lege for å få en venn, men for å bli undersøkt/behandlet ! I perioder i løpet av disse årene har jeg behøvd tettere oppfølgning, og Trine har vært en kjempe resurs! Så er du «en sart blomst» er dette ikke legen for deg, men tåler du direkte tale og at legen stiller litt krav til deg, så er Trine en utmerket lege!