Leif Erik Riddervold

Autorisasjon (2009)

Leif Erik Riddervold er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Leif Erik Riddervold

Ansvarsfull dyktig

Har måtte bytte fastlege på grunn av flytting, Leif Erik har tatt ansvar og hjulpet meg på alle måter. Lyttet til meg utredet meg og henvist meg videre der dette har vært nødvendig. Han har framstått som en omsorgsfull person og vist at han følger opp. Faglig og personlig er han meget dyktig.

Grundig og gir trygghet.

Erik er grundig og god til å lytte. Alltid hyggelig å være hos ham, feiler du noe finner han alltid ut av det og er meget løsningsorientert .
Kan virkelig anbefales

Ryddig, dyktig og kunnskapsrik

Har hatt han som fastlege ca. 5 år. Opplever han som dyktig, ambisiøs, ærlig og oppriktig interessert i å hjelpe. Takknemlig. Anbefales!

Ivaretatt til bedring

Flyttet hertil for 5 år siden sammen med ett komplisert sykdomsbilde med på lasset. Fikk Riddervold som fastlege noe jeg er takknemlig for. Gjennom god oppfølging, analyser og bedre medisinske endringer, har gitt reduksjon i medisinbruk, selvfølgelig kombinert med egeninnsats. Resultatene har ført til betydelig bedring i helse og dermed hverdag. Får alltid nødvendig og god støtte/oppfølging når det er påkrevd.
Dyktig lege som faktisk bryr seg.

Utrygg

Byttet til Riddervold for ikke så alt for lenge siden og jeg må si at jeg fikk dår inntrykk fra første hallo. Han er både kald og uinteressert i hva jeg har å si, tar meg overhode ikke alvorlig og dømmer meg før han vet fakta. Ikke en lege for meg hvertfall!!