Yngve Johansen

Autorisasjon (1997)

Aksdal legesenter Telefonnummer52 75 50 1052 75 50 ...
Aksdalsvegen 165 5570 Aksdal
Yngve Johansen er en av 11 fastleger i Tysvær

Siste vurderinger av Yngve Johansen

Flink, empatisk og god

Engasjert og empatisk. Henviser vidare når det trengs. Følger opp på ein god måte. God kommunikasjon. Er veldig nøgd med Yngve Johansen som har vore fastlegen min sidan fastlegeordninga blei etablert.

En stabil og god lege

Aldri problem å få time inne rimelighetens grenser.
Er det akutt for jeg time på dagen.
Har full tillit til han og om han er i tvil om noe så er han rask å henvise videre.
Både Johansen og legekontoret generelt opplever jeg som veldig serviceinnstilt.
Vi er alle forskjellige og opplever kanskje legen forskjellig, men min vurdering er at Johansen er trygg å ha som fastlege.

Dyktig Allmennlege

Har hatt Ynge Johansen som fastlege heilt frå fastlegeordninga vart innført og har nesten utelukkande hatt positive møte med han. Han har med åra blitt "flinkare"/raskare til å henvise til spesialistar når det er nødvendig, og har fått breiare erfaring med t.d. allergiar hjå barn.

Ikke alltid så lett å få tak i.

Ofte borte ifra kontoret. Han har fri ig i tillegg har han legevakt. Når han er borte har han ingen vikar. Han nekter å utgi epost adressen. Jeg føler han har for lite tid på grunn av at han har for mangen pasienter. Jeg er veldig fortvilet over at han aldri er tilstede. Han er ellers en hyggelig kar.

Flink lege men har litt å gå på..

Opplever han som smilende Og imøtekommende .Henviser lett videre om noe må sjekkes en annen plass . Det jeg savner er mer utvidet undersøkelser . Ta seg bedre tid slik at alt blir sjekket . Litt dårlig tid enkelte ganger har derfor byttet fastlege . Men heilt greit fornøyd.