Marianne V S Svindland

Legesenteret Sør Kvinne, 54 år

Autorisert1986
TilleggskompetansePetroleumslege

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Marianne V S Svindland har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Legesenteret Sør

Austmannaveien 11 5537 Haugesund
Marianne V S Svindland er en av 34 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Marianne V S Svindland

Empatisk og kunnskapsrik

Jeg har hatt M. Svindland som lege i over 20 år, og jeg har bare gode ting å si. Hun er en lege med stor faglig kompetanse som samtidig er flink med mennesker. Hun er tålmodig og flink til å lytte, noe som gjør at man som pasient kan slappe godt av på legekontoret. Hun ser den enkelte pasients behov og ressurser, og er empatisk, engasjert og løsningsorientert. Hos M. Svindland opplever man å bli tatt på alvor og man møter en lege som genuint bryr seg om pasientens beste. Jeg føler meg heldig som har henne som min fastlege. Det kan også legges til at legekontoret har en god atmosfære og legesækretærene er alltid flinke, imøtekommende og smilende.

Er svært fornøyd med Dr. Svindland

Har vært pasient her i 15 år og har blitt fulgt opp godt av Svindland. Har ingenting å klage over.

Flink lege så gjør en god jobb

Hun gjør en veldig god jobb og har løst de problemene jeg har støtt på i livet. Eneste jeg har å utsette er at på selve kontoret tar det som regel rundt 1 time ventetid. Riktignok er det rundt 2 år siden jeg var der sist, men jeg skal bestille ny time i morgen og vil se hvor lang tid det tar nå.

Dyktig lege

Jeg hadde henne som lege før jeg flyttet østover. Opplevde henne som lyttende, forståelsesfull og tilgjengelig. Jeg hadde et noe komplisert sykdomsbilde som kanskje gjorde at hun var mer tilgjengelig, siden utfordringene var større enn vanlig, men opplevde meg svært godt ivaretatt samt at hun alltid hadde tid til meg.

Dyktig fastlege

Lyttende og gir pasienten innsyn i tanker omkring vurderinger og aktuell behandling.