Christian Veuskens

Tilleggskompetanse
  • Petroleumslege
  • Sjømannslege

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Christian Veuskens har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Markedet Legesenter

Skåregata 92 5527 Haugesund
Christian Veuskens er en av 34 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Christian Veuskens

Respektløs og krenkende

Jeg traff denne legen som legevaktslege.
I løpet av et par minutter konkluderte han med at løsningen på mine mange luftveisinfeksjoner og derpå utmattethet måtte være å gå ned i stillingsprosent, og få min mann til å hjelpe til mer hjemme. For han "kunne jo ikke sykemelde meg for et helt år heller!".

Jeg nevnte aldri noe om min mann, ei heller hadde jeg sagt et ord om sykemelding. Å råde noen man ikke kjenner om å gå ned i stillingsprosent, når det eneste man vil er å bli frisk for å kunne jobbe, ja det slår meg faktisk som mannssjåvinistisk, respektløst og krenkende.

Ønsker ingen som ber om hjelp og forståelse en slik opplevelse.

Den beste lege jeg har hatt

Veuskens er lyttende, oppmerksom og faglig veldig sterk. Jeg har stor tillit til ham og føler virkelig at jeg har god kommunikasjon med legen. Legen har vært min lege i over 10 år. Jeg gir min beste anbefaling. Jeg savner imidlertid personalet på Avaldsnes Legesenter hvor Veuskens hadde legepraksis tidligere. De var prikken over i`en.

Eminent

Anbefales på det sterkeste!
Anbefales på det sterkeste!

En dyktig, grundig og hyggelig lege

Christian Veuskens er en lege som klarer kunststykket å være både grundig, faglig sterk, lyttende OG hyggelig og blid. At det er minimalt med ventetid er også et pluss. Kan ikke annet enn å anbefale ham på det varmeste.

Fastlegen min

Han er den beste legen jeg har hatt.
Jeg har hatt Veuskens som fastlege i nærmere 10 år og kan komme med følgende uttalelse: Han undersøker grundig og lytter til hva du har å si. Er det noe han vil ha videre utredet, sender han deg til spesialist. Pga hans grundighet har det ved to anledninger blitt oppdaget lidelser som kunne blitt skjebnesvangre for meg. Greit å få time og det er viktig når du lurer på noe med helsa. Jeg vil anbefale han som den dyktige fagmannen han er. Min familie har også bare godt å si om han.
Kvinne xx år .