Christian Veuskens

• Petroleumslege
  • Sjømannslege
Bli varslet?

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Christian Veuskens har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Bleikemyr Legesenter

Myrullvegen 3 5518 Haugesund
Christian Veuskens er en av 30 fastleger i Haugesund

Anbefal legen til andre

Siste vurderinger av Christian Veuskens

En dyktig, grundig og hyggelig lege
Skrevet 25. oktober 2013

Christian Veuskens er en lege som klarer kunststykket å være både grundig, faglig sterk, lyttende OG hyggelig og blid. At det er minimalt med ventetid er også et pluss. Kan ikke annet enn å anbefale ham på det varmeste.

Fastlegen min
Skrevet 7. oktober 2013

Han er den beste legen jeg har hatt.
Jeg har hatt Veuskens som fastlege i nærmere 10 år og kan komme med følgende uttalelse: Han undersøker grundig og lytter til hva du har å si. Er det noe han vil ha videre utredet, sender han deg til spesialist. Pga hans grundighet har det ved to anledninger blitt oppdaget lidelser som kunne blitt skjebnesvangre for meg. Greit å få time og det er viktig når du lurer på noe med helsa. Jeg vil anbefale han som den dyktige fagmannen han er. Min familie har også bare godt å si om han.
Kvinne xx år .

Anbefales på det sterkeste!
Skrevet 5. oktober 2013

Denne legen har vært vår familie lege i ti år. Han er den dyktigste, mest sympatiske og omsorgsfulle legen en kan få. Kjenner overhode ikke igjen beskrivelsene nedenunder/nylig gitt. Han lytter, og henviser raskt videre om det er behov. Han anses som svært dyktig og kunnskapsrik, og jeg er glad det er han som har ansvar for vår helse. Alltid smilende og en munter kommentar! Og la meg presisere.......... aldri lang ventetid!!!!!!
Kvinne xx år.

ikke en lege jeg vil anbefale
Skrevet 24. september 2013

En lege som virker kjempe kjekk når du møter han ,men den oppfatningen forsvant ganske fort.
Han har dårlig tid til deg,hører ikke ordentlig etter når du snakker.Men det verste er at han ikke følger opp prøver og undersøkelser.
Sammarbeider dårlig med spesialhelse tjenesten.

Fraværende
Skrevet 15. mai 2013

Virker for lite profesjonell til at jeg følte meg trygg. Fikk liksom aldri helt kontakt. Prøvde å snakke sakte og tydelig, beskrive symptomer og smerter, men uten særlig hell. Vet ikke om det skyldes språkbarrierer eller annet støy. Måtte skifte fastlege for å få ordentlig hjelp. Synd, for Veuskens har kortere ventetid og ligger geografisk nærmere. Faktorer som blir uvesentlige når det kommer til helse.