Christian Veuskens

Tilleggskompetanse
  • Petroleumslege
  • Sjømannslege

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Christian Veuskens har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Markedet Legesenter

Skåregata 92 5527 Haugesund
Christian Veuskens er en av 34 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Christian Veuskens

Eminent

Anbefales på det sterkeste!

En dyktig, grundig og hyggelig lege

Christian Veuskens er en lege som klarer kunststykket å være både grundig, faglig sterk, lyttende OG hyggelig og blid. At det er minimalt med ventetid er også et pluss. Kan ikke annet enn å anbefale ham på det varmeste.

Fastlegen min

Han er den beste legen jeg har hatt.
Jeg har hatt Veuskens som fastlege i nærmere 10 år og kan komme med følgende uttalelse: Han undersøker grundig og lytter til hva du har å si. Er det noe han vil ha videre utredet, sender han deg til spesialist. Pga hans grundighet har det ved to anledninger blitt oppdaget lidelser som kunne blitt skjebnesvangre for meg. Greit å få time og det er viktig når du lurer på noe med helsa. Jeg vil anbefale han som den dyktige fagmannen han er. Min familie har også bare godt å si om han.
Kvinne xx år .

Anbefales på det sterkeste!

Denne legen har vært vår familie lege i ti år. Han er den dyktigste, mest sympatiske og omsorgsfulle legen en kan få. Kjenner overhode ikke igjen beskrivelsene nedenunder/nylig gitt. Han lytter, og henviser raskt videre om det er behov. Han anses som svært dyktig og kunnskapsrik, og jeg er glad det er han som har ansvar for vår helse. Alltid smilende og en munter kommentar! Og la meg presisere.......... aldri lang ventetid!!!!!!
Kvinne xx år.

ikke en lege jeg vil anbefale

En lege som virker kjempe kjekk når du møter han ,men den oppfatningen forsvant ganske fort.
Han har dårlig tid til deg,hører ikke ordentlig etter når du snakker.Men det verste er at han ikke følger opp prøver og undersøkelser.
Sammarbeider dårlig med spesialhelse tjenesten.