Nina Helene Ingebrigtsen

Årstadveien 27 5009 Bergen
Nina Helene Ingebrigtsen er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Nina Helene Ingebrigtsen

flink og grundig

Jeg er veldig glad for å ha henne som fastlege. Hun llytter og er en fin samtalepartner. Jeg har stor tillit til henne som lege.

Super Service

Jeg hadde ett problem og fikk rask og supe oppfølgning.

Jeg fikk rask tilgang til legekontoret via telefon, time neste dag, og veldig god behandling da jeg møtte opp,

Håpløs å komme igjennom på telefon

Jeg opplever timebestilling som håpløst. Det er vanskelig å komme igjennom på telefon og jeg har opplevd å bli satt på hold i 40 minutter over telefon.
Jeg forstår at det kan være hektisk når det er en så liten praksis, men jeg hadde foretrukket å kunne bestille time elektronisk.

Ellers er legen hyggelig og grundig, men jeg kjenner meg igjen når mange skriver om bagatellisering av problemer.

Lege og (særskilt) resepsjonist er svært bagatalliserende og tar pasientene ikke på alvor. Ubehagelig å ta kontakt.

Legen og resepsjonisten har en noe ufin måte å imøtekomme sine pasienter. Ubehagelig å fremme sine spørsmål og behov. Opplever å ikke bli tatt på alvor. Tar ikke initiativ, og nøler med å henvise ved behov. Lite fagkunnskap, kun generelle råd.

Lege med lite empati, og svært dårlige evner til kommunikasjon med pasienter

Denne legen kan sikkert fungerer helt fint med synlige fysiske konkrete problemstillinger som feks å fjerne en føflekk eller skrive ut resepter. Men hun er svært lite lyttende og har manglende forståelse for pasienten, hun mangler totalt evne til å lese nonverbal kommunikasjon og forstå det som er mellom linjene. Enten har hun ingen emapti eller så bruker hun den ikke.

Frarådes til alt annet enn å fjerne føflekker og å skifte bandasjer pga ingen mennesklig forståelse