Nina Helene Ingebrigtsen

Nina Ingebrigtsen Kvinne, 57 år

Om

Autorisert1986
Ledige plasser
Advarsler

Praksis

Nina Ingebrigtsen

Årstadveien 27 5009 Bergen
Tlf: 55 29 79 88
Nina Helene Ingebrigtsen er en av 236 fastleger i Bergen

Brukernes vurdering

Samlet vurdering
4.0
14 vurderinger
Tilgjengelighet
3.5
13 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
3.5
12 vurderinger
Service
4.5
11 vurderinger
Ny vurdering

Siste vurderinger av Nina Helene Ingebrigtsen

Utrolig flink lege

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
4.5
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
4.5

Faglig dyktig, grundig, tilbyr kontrolltimer og følger opp. Hun har kort ventetid og tilbyr alltid akuttime ved behov. Utrolig hyggelig lege :-)

flink og grundig

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
4.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
5.0

Jeg er veldig glad for å ha henne som fastlege. Hun llytter og er en fin samtalepartner. Jeg har stor tillit til henne som lege.

Super Service

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
4.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
4.0

Jeg hadde ett problem og fikk rask og supe oppfølgning.

Jeg fikk rask tilgang til legekontoret via telefon, time neste dag, og veldig god behandling da jeg møtte opp,

Håpløs å komme igjennom på telefon

Skrevet
Samlet vurdering
3.0
Tilgjengelighet
2.0
Tillit og kommunikasjon
2.5
Service
2.5

Jeg opplever timebestilling som håpløst. Det er vanskelig å komme igjennom på telefon og jeg har opplevd å bli satt på hold i 40 minutter over telefon.
Jeg forstår at det kan være hektisk når det er en så liten praksis, men jeg hadde foretrukket å kunne bestille time elektronisk.

Ellers er legen hyggelig og grundig, men jeg kjenner meg igjen når mange skriver om bagatellisering av problemer.

Lege og (særskilt) resepsjonist er svært bagatalliserende og tar pasientene ikke på alvor. Ubehagelig å ta kontakt.

Skrevet
Samlet vurdering
1.0
Tilgjengelighet
2.0
Tillit og kommunikasjon
1.0
Service
0.0

Legen og resepsjonisten har en noe ufin måte å imøtekomme sine pasienter. Ubehagelig å fremme sine spørsmål og behov. Opplever å ikke bli tatt på alvor. Tar ikke initiativ, og nøler med å henvise ved behov. Lite fagkunnskap, kun generelle råd.