Nina Helene Ingebrigtsen

Autorisasjon (1986)

Markeveien Legesenter Telefonnummer55 33 31 0055 33 31 ...
Markeveien Legesenter Markeveien 4 C 5012 Bergen
Nina Helene Ingebrigtsen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Nina Helene Ingebrigtsen

En lege jeg aldri vil anbefale

Nina Helene Ingebrigtsen har vært min fastlege «hele livet» og jeg kan meddele at jeg er lite imponert over kvaliteten på hjelpen jeg har fått. Hovedproblemet er at hun er ekstremt overlegen og nedlatende i holdning og til dels i språkbruk. Jeg opplever at man får god hjelp om man er syk med noe synlig/smittsomt/målbart, men at smerter, følelser og «usynlige» problemer ikke tas seriøst.

Trygg og kunskapsrik

Lege Nina tok over etter Kjell Johannessen som fastlege og følger tradisjonen som han sto i med å se «hele meg». At sinn og kropp spiller sammen. Og tenk, å huske hele min historie og helseproblem for hvert møte! Utrolig! Stoler fullt ut på hennes medisinske vurderinger!

Trygg, kunnskapsrik og empatisk

En helt enestående lege som jeg er glad for at jeg skiftet til. Føler meg tatt på alvor og lyttet til. Hun tenker helhetlig rundt helse, ser sammenhenger, og kommer med gode forslag og innspill. I tillegg husker hun fra gang til gang til gang, ikke bare pasientens helseutfordringer, men også psykososiale og/eller familiære forhold rundt pasienten. Noe som er ganske utrolig med så mange pasienter på listen. Minner meg om den typen engasjerte GP/husdoktorer som man ellers bare ser på TV i britiske dramaserier. Ellers har hun lang erfaring og er åpenbart svært kunnskapsrik. Hun har også en helsesekretær som er utrolig hyggelig og det er tydelig at denne også har mye kunnskap, god vurderingsevne og mellommenneskelig kompetanse.

Veldig flink

Utrolig hyggelig, hører på hva du har og si, og er veldig forståelsesfull. Veldig fastlege som husker deg for deg.

Det var en gang...

Brukt denne fastlege i mange år og må dessverre si at hun har gått fra å være en trygg å god fastlege til at jeg som pasient føler at jeg bare er en brikke som er grei å tjene penger på. Smilende og blid hjelper lite når man som pasient ikke lengre føler seg ivaretatt. Henvisninger sendes til instanser hvor hun burde vite at disse vil bli avvist. Bytte av fastlege er allerede bestilt.