Safet Mujic

Autorisasjon (2000)

Safet Mujic er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Safet Mujic

Førsteplass av dårlig lege

Jeg hadde hørt mye godt om Safet som lege, men det endret seg fort. Når jeg kom dit for første gang ble jeg hverken møtt med ett vennlig ansikt eller håndhilsen. Han var ikke interessert i å høre om hvordan jeg hadde det og virket til å ha bestemt seg for at jeg ikke skulle få hjelp på forhånd. Safet såg meg grine under hele legetimen, men det ble ikke vist noe form for sympati, heller anklager om å grine for å få det som jeg vil. Jeg gikk gråtende fra legekontoret og har aldri følt meg så dårlig behandlet og nedverdiget av ett annet menneske før. Tenk deg om dersom du skal bytte fastlege, dette er det dårligste valget jeg har tatt og han anbefales IKKE.

Flink, dyktig, seriøs

Veldig fornøyd med Safet, vært fastlege i 2 år under studietiden og alltid tatt meg seriøst. Dyktig og effektiv. Anbefales trygt!

Safet mutic

Meget fornøyd punktlig og meget dyktig. Har alltid forklart seg ordentlig. Personalet er imøtekommen og godt humør.

Grundig og lydhør

Jeg har hatt Dr. Safet Mujick som fastlege i noen år, men har brukt han til mange varierte problemstillinger. Jeg opplever han som en lege som alltid lytter og som stiller gode spørsmål. Han tar meg alltid på alvor, og lytter nøye til det jeg forteller.
Han er alltid grundig og sjekker meg alltid nøye. Han er flink til å informere om hvilke muligheter jeg har og hvilke behandlingsmetoder som finnes.
Best av alt er at han er punktlig. Det er svært sjelden at jeg ikke kommer inn til rett klokkeslett.

Dyktig og kunnskapsrik

ar hatt Dr. Mujic som fastlege i 14 år, både for meg og for mine barn. Veldig engasjert, dyktig og betryggende. Lytter og har god oversikt. Flink å få rask kontakt med spesialister ved behov. Omsorgsfull og flink med barn. Vet ikke om jeg finner bedre fastlegen etter at han gir seg.
Helge, helsesekretæren er svært serviceinnstilt og profesjonell. Har aldri ventet mer enn et døgn for å timen. Det er en fornøyelse å ha så betryggende og profesjonell lege.