Hilde Nummedal

Norheim 5542 Karmsund
Hilde Nummedal er en av 31 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Hilde Nummedal

Engasjert, hyggelig og dyktig

Hilde overtook listen fra min forrige fastlege, og har så langt gjort et meget godt inntrykk. Imøtekommende, engasjert og dyktig. Rask til å henvise dersom noe trenger en ekstra sjekk.

Ett minus å bemerke - har en tendens til å bli forsinket med timeavtalene utpå dagen.

Lytter

Husker deg igjen og lytter til hva du har å si. Er nøye i utredningen og har henvist videre til spesialist når behovet har meldt seg. Flink i kommunikasjon med barn.

Utrolig flink lege

Hun tar seg god tid og lytter til problemene dine. I tillegg til at hun er voldsomt energisk, forståelig og menneskelig. Det er nesten sånn at du føler deg 100 ganger bedre etter at du har vært der :)

Fantastisk!

En av de flinkeste fastlegene jeg har hatt. Tar seg alltid tid til å komme til bunns i problemet. Sympatisk og lyttende. Kunnskapsrik.

Noe av det mest fantastiske mennesket jeg har møtt i helsevesnet!

Hilde er sjelden vare i det Norske helsevesenet. Heldige er de som får hjelp hos henne.
Hun viser en enorm omsorg og forståelse for dem rundt seg. Hun er positiv, ærlig, ernergisk og MENNESKLIG. Tar deg på alvor og virkelig hører på hva du har og si.
Etter mange år i det marerittet helsevesenet er, aner jeg endelig håp for min fremtid. Hun har vekket en ny glød i meg.
Snakker ikke bare av egen erfaring. De jeg kjenner som går hos henne, har alle samme erfaring. Hun er en skatt.