Hilde Nummedal

Autorisasjon (2005)

Hilde Nummedal er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Hilde Nummedal

Fantastisk!!

En lege som ser hele deg, tar deg på alvor og lytter.
Henviser raskt ved behov. Litt venting, men det gjør ingenting. Setter pris på en lege som ikke dytter deg ut døra. Jeg er heldig som har Hilde som fastlege!

Omsorgsfull og tilgjengelig

Hadde Hilde som lege da jeg gikk igjennom ett alvorlig sykdomsløp for noen år siden, og kan ikke få skrytt nok.

For det første så tok hun symptomene mine på alvor, noe min forrige fastlege ikke gjorde.
I tillegg var hun tilgjengelig for meg når det måtte være på døgnet.
Hun ringte og fulgte opp om det var mandag formiddag eller lørdag kveld. Veldig omsorgsfull lege som jeg kan anbefale på det sterkeste.

Veldig bra..

Hun er dyktig, engasjert, sympatisk og seriøs. Hun tar seg god tid og har satt seg godt inn i pasientens behov og helsetilstand. Dessuten er hun akkurat passe personlig. Det er litt ventetid både når det gjelder å få time og på venteværelset, men det tar jeg som et tegn på at hun er dyktig og seriøs.Som sagt - jeg er heldig og privilegert som har fått henne som fastlege.

Dyktig, engasjerende og omsorgsfull

Fantastisk fastlege som er kunnskapsfull, dyktig og svært omsorgsfull. Opplever henne som en fastlege som ser hele mennesket. Etter å hatt legeskrekk hele livet, forsvant den etter jeg fikk Hilde som fastlege. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk lege!!!

Hilde overtok fra min forrige fastlege, dette har bare vært en opptur! Føler meg alltid godt ivaretatt når jeg går til Hilde!