Paal Olav Rieber Nygaard

• Fysikalsk medisin og rehabilitering
TilleggskompetansePetroleumslege
Bli varslet?

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Paal Olav Rieber Nygaard har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Sandsli Legekontor

Aurdalslia 14 5253 Sandsli
Paal Olav Rieber Nygaard er en av 224 fastleger i Bergen

Anbefal legen til andre

Siste vurderinger av Paal Olav Rieber Nygaard

Kjempebra!
Skrevet 17. mars 2014

Får alltid time på kort tid og god hjelp. God og klok lege som vil det beste for pasienten

Denne legen kan jeg virkelig anbefale.
Skrevet 25. januar 2014

Han er rett og slett dyktig.Tar deg seriøst og ikke minst har han en evne til å sette seg inn i din situasjon. Har hatt behov for å tilpasse gradert sykemelding i forhold til problematisk arbeidsgiver, og selv dette har vært helt uproblematisk.

En meget seriøs og utrolig dyktig lege!!!
Skrevet 17. september 2013

Nygaard er en lege som tar en på alvor. Har hatt han som fastlege i over 12 år, og han er utrolig flink til å vurdere en sykdom og henviser til spesialist/røntgen hvis nødvendig. Han er utrolig effektiv og gjør hva han kan for å få fortgang på behandling hvis noe haster, og har alltid tid til å lytte uansett hvor travelt han har det.
Tar også opp kampen mot NAV hvis noe er feilbehandlet. Er veldig glad for at jeg har han som fastlege, og vet jeg kan stole 100% på at han gjør det beste for sine pasienter. Nesten aldri noe ventetid når en har time og heller ikke særlig ventetid for å få time.

Er innom hver måned for blodprøver, og blir ALLTID møtt med smil og godt humør av damene på kontoret.

Tøffere enn toget!
Skrevet 13. mars 2013

Skal du ha en enkel sykemelding,piller,ufør-er Nygaard IKKE rette legen for deg!
Men hvis du derimot-ønsker en korrekt diagnose-der du må bidra selv for å bli frisk,er han mannen du trenger.
Ber deg lette på "ræva" og bidra selv for å bli bra.
Langt å foretrekke før de som bare doper deg på piller.
Det blir du ihvertfall-IKKE friskere av.
Og på toppen av alt-du slipper å vente!
Beste legen jeg har vært hos-og det er mange.

Dyktig veldig seriøst og ikke minst hyggelig.
Skrevet 2. januar 2013

Etter mange skuffende år med forskjellig fastleger, så fant jeg Paal Olav Rieber Nygaard. Han er dyktig veldig seriøst og ikke minst hyggelig.