Gunnar Ramstad

Autorisasjon (1983)

Fana Legekontor DA Telefonnummer55 11 71 5055 11 71 ...
Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana
Gunnar Ramstad er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Gunnar Ramstad

Effektiv og kunnskapsrik

Trygg og hyggelig lege. Gunnar har alltid gode råd. Han reddet livet mitt da han sendte meg rett på sykehus med mistanke om hjernehinnebetennelse til tross for at jeg ikke hadde symptomer. Gunnar kan være rett på sak, men tar seg også tid dersom det trengs. Anbefales.

Dårlig inntrykk

Fikk time hos Gunnar da min fastlege (som jeg forøvrig er veldig fornøyd med) var på ferie.
Opplevde han som lite til hjelp.
I samtale var han overkjørende og nedlatende. Virket lite interessert i hva jeg hadde å si. Skjønte ganske fort at det ikke var så mye vits i å åpne seg for han, så lot han prate seg ferdig og bestilte time på Volvat istedet.
Glad for at jeg ikke har han som fastlege.

Proff kar med masse erfaring

Gunnar Ramstad Sr. er en populær fastlege og dermed en travel mann. Har dog aldri opplevd at dette går utover kvaliteten på tjenesten. Praktiserer sitt yrke på et vis som passer meg fint. Rett på sak, ikke noe unødvendig mas og sier ting som det er. Selv om det kanskje ikke alltid er det pasienten ønsker å høre.

Informerer utfyllende på en klar, effektiv og lettoppfattelig måte. Lytter, gir gode råd, har god oppfølging og orden i sysakene (pun intended).

Meget fornøyd.

En meget god lege

En meget kompetent lege som gjør det han kan for sin pasient. Jeg blir hørt, sett og kommer til raskt.

God kunnskap og veldig seriøs.

Helt fantastisk at eg byttet lege til Gunnar ramstad. God kunnskap og bedre person skal du lete lenge etter.