Ragnar Vie

• Allmennmedisin
  • Hud og veneriske sykdommer
  • Hud- og veneriske sykdommer
Ledige plasser 15 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Ragnar Vie har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Slettebakken Legesenter

Vilhelm Bjerknes`Vei 21 5081 Bergen
Ragnar Vie er en av 226 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ragnar Vie

dårlig oppfølging

Har vært eks antall ganger fram og tilbake for og få en diagnose fikk en krem, virker som at det e vanskelig og komme til bunns i ting skal skifte lege.

Fantastisk lege.

Vie er bare helt utrolig. Veldig dyktig og forståelse full.
Veldig flink til å følge pasienten sin opp.
Jeg har hatt Vie i mange år til meg og barna mine.
Litt lang ventetid på time, men har alltid fått samme eller neste dag ved akutt sykdom.
Hilsen

flink

Han er hele familiens lege og vi opplever at han husker oss og kjenner godt til våre "problemer" . Han tar oss på alvor og det er trykkt å vite at dersom han er usikker så sender han oss videre til spesialister for utredning. Han følger også opp med å ringe til oss dersom det er noe han lurer på eller vil gi beskjeder. Vi har hatt han som vår fast lege i over 15 år er kjempe fornøyd.

Ville ikke valgt Vie som fastlege igjen.

Har hatt Vie som fastlege i tre år, og har nå skiftet fastlege. Da jeg nylig ble svært dårlig ,opplevde jeg mangelfull oppfølging. Ble ikke henvist til spesialist. Ble feilbehandlet over tid, og Vie gjorde lite for å finne ut av hva som var i veien. I tillegg opplevde jeg nedsettende kommentarer som en "seriøs "lege og en mann på hans alder burde se seg for god til...!

Burde ha byttet

Har hatt Vie som fastlege i mange år. Burde ha byttet. Flott menneske, men for lettvint og enkelte ganger feil diagnostikk.