Ingvill Merete Kolshus Hopland

Autorisasjon (2003)

Ingvill Merete Kolshus Hopland er en av 11 fastleger i Ulstein

Siste vurderinger av Ingvill Merete Kolshus Hopland

Begynte bra, endte dårlig..

Hatt hun som fastlege i mange år og følt hun har tatt meg på alvor. Men føler ikke hun tar meg på alvor lenger, nekter å henvise meg videre til spesialist fordi hun bastant mener at hun selv har rett. Istedenfor å henvise meg til spesialist så fikk jeg en link fra en nettside og en regning på 375kr. Rett og slett elendig..

Nedlatende og uinteressert

Etter fleire år er tilliten til Hopland fullstendig brutt for min del, då eg opplever følelsen av å vere stempla som hypokonder for mine bekymringar rundt mi helse og mine plager.
I byrjinga av tida ho har vore min fastlege, virka ho grei og tok meg på alvor, men dette endra seg med tida til å gjere slik at eg grua meg til legetime fordi eg følte meg som ei byrde.

Eg har lest dei gode omtalane om Hopland og tenker at denne legen velger ut dei ho likar, eller så er dette pasientar som ikkje har vore nødt å oppsøke lege ofte.
Eg kan berre advare mot denne legen no, så lenge ho ikkje tek pasientane sine på alvor og har bestemt seg på førehand at denne pasienten berre likar å gå til lege.
Hadde Hopland lært seg å lytte, ikkje avvise pasienten sine bekymringar utan god grunn, og vere følsom, hadde det gjort store underverk.
Kald personlegheit og himlar med augene fleire gonger i samtaler, opplever meg avvist og nedverdiga etter timar, sjølv om eg i somme tilfeller har fått god hjelp.

OBS! Denne legen seier du IKKJE skal lese vedlegg i legemidla du får tilskrevet, du skal berre ta det ho gir deg og ikkje sjekke kva som står i vedlegget.
Kven sitt ansvar er det då å merke om reaksjonar som står i vedlegget at ein bør vere obs på, oppstår?
Ganske sikker på at i ei sak vil det bli tillagt pasienten, at pasienten skulle ha lest vedlegga for å forsikre seg om at alt var i orden.

Lite behjelpelig

Avviser nesten alle plagene mine og sier at dette er innenfor normalen, lite hjelp å få om det er ikke snakk om antiobiotika eller p - piler.

Begynt å studere biomed for å kunne hjelpe meg selv istedenfor å gå til lege eller går til lege i utlandet.

Trygg og løysingsorientert.

Ingvill Kolshus Hopland har gjort det å gå til lege mindre "skummelt" for meg. Eg likar at ho er blid og presis, effektiv, trygg og imøtekomande. Ho lyttar, ho har godt humør, og er både kunnskapsrik og løysingsorientert.

Super lege

God kommunikasjon og samarbeid. Er trygg og imøtekommende. Husker godt og gir god medisinsk behandling. Tar deg på alvor.