Hamid Keshavarz

Autorisasjon (2000)

Vanylven Legesenter Telefonnummer70 03 01 0070 03 01 ...
Servicekontoret 6143 Fiskå
Hamid Keshavarz er en av 4 fastleger i Vanylven

Siste vurderinger av Hamid Keshavarz

Trygg og god lege !

Har Alti vert der for meg .Uten Dr Hamid hadde jeg ikke vert den jeg i dag er .Håper du blir ! All takk til deg .

Trygg, kunnskapsrik, empatisk

Veldig flink, trygg, lytter. Den beste lege jeg har hatt. Alltid tilgjengelig. Kunnskapsrik. Ser hele mennesket.

Fantastisk

Hamid er en utrolig dyktig lege ! Kan være litt ventetid på time da han har mye å gjøre , men han er utrolig dyktig! Tar seg god tid til pasienten og får hver pasient til å føle seg godt ivaretatt. Viser tydelig interesse i pasietenes helsetilstand. Ingenting negativt å si :D

Flink lege

Flink lege, lyttende til oss pasienter, bare gode erfaringer med denne legen. Kan anbefalest. Alltid hyggelig og vi får svært god behandling, kjempe fint

En godlyndt, fantastisk lege

Denne legen gir meg en varmende følelse, samtidig som han innehar den mest intense fokus på min helbred og helse som jeg ikke har erfart hos noen andre tidligere. Han gir oerbevisning om at en en mere selvhjelpende livstil er selve grunnstenen i god helse, og han hjelper oss på veien dit på en elegant måte,og selv går han foran som et godt eksempel. Tilsammen er dette så elegant at han blir et eksempel for de andre.....Et fantastisk menneske er han