Sjur Ottar Reinertsen

Autorisasjon (2006)

Bønes Legesenter Telefonnummer55 11 51 8055 11 51 ...
Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes
Sjur Ottar Reinertsen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sjur Ottar Reinertsen

Flink lege

Sjur er alltid tilgjengelig, flink, interessert for å hjelpe pasienter med det de oppsøker lege for, snill og litt humor.

Empatisk og forståelsesfull

Har hatt Sjur som fastlege et par år nå og er så fornøyd. Aldri hatt en så flink lege som han. Han ser meg, er forståelsesfull, tar seg tid og er grundig. Han nøler aldri med å henvise videre om det er grunnlag for det. Jeg kommer nok aldri til å bytte fastlege så lenge jeg bor i Bergen.

Og et kjempe skryt til damene i resepsjonen og på laben. Utrolig hyggelige og imøtekommende damer. Her føler man seg trygg og i varetatt på alle måter.

Forståelsesfull og grundig

Har hatt Reinertsen som faslege siden han begynte på Bønes legesenter. Uansett hva jeg kommer for, er han alltid like profesjonell og hjelpsom. Gir raske svar og gode råd videre.
Man føler seg hørt og ivaretatt.

Legesenteret gir kjempegod service, aldri vanskelig å få rask time, og alle er hyggelige og blide.

Trygg og kunnskapsrik

Jeg var veldig fornøyd med å ha Sjur som fastlege. Har dessverre flyttet og måtte bytte fastlege. Vurderte lenge å ikke bytte lege, men det er litt stress å ha fastlege i en annen by. Flytter jeg tilbake til Bergen, så vet jeg hvilken fastlege jeg skal velge.

Veldig flink og empatisk lege som lytter og tar seg tid. Han tar deg på alvor uansett om det er fysiske eller psykiske problemer. Det er enkelt å snakke om ubehagelig ting.

Det er også en fordel at det er koselige damer i resepsjonen og på labben :)

Hyggelig og hjelpsom fastlege!

Jeg hadde Sjur som lege i 3 år, og var kjempe fornøyd! Flyttet dessverre og måtte derfor bytte fastlege, hvis ikke hadde jeg fortsatt hatt han! Han er imøtekommende, løsningsorientert, empatisk og hjelpsom. Følte at han tok tak i problemene jeg kom med, og henviste meg videre i tilfeller det var nødvendig. Følte meg lyttet til og at det ikke var noe som man ikke kunne fortelle om. Vil virkelig anbefale han som fastlege!