Linn Kristin Holøymoen Dahlberg

Autorisasjon (2006)

Linn Kristin Holøymoen Dahlberg er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Linn Kristin Holøymoen Dahlberg

Verdens beste fastlege

Har vært pasienten hennes i over 10 år, nå. Alltid blid, veldig kunnskapsrik. Hun er varm og omtenksom, og jeg blir alltid tatt på alvor.

Det som trekker ned er alltid veldig lang telefonkø ved bestilling av time, men det er klinikken og ikke legen.

Beste fastlege ever !

Jeg og min kone besluttet å skifte fastlege for en tid siden. Vi måtte stå på venteliste forholdsvis lenge, men vi har aldri angret på det. Maken til flott lege, alltid lyttende og interessert, har alltid god tid til å høre på hva vi har å si, kort sagt, fantastisk. Kommer aldri til å bytte !

Verdens beste lege

For ei fantastisk flott og snill dame.Hører alltid på meg lyttende engasjert og genuint opptatt av meg som pasient og menneske.Denne flotte dama har havnet på rett hylle i valg av jobb.Er så glad for at hun er nettopp min fastlege .Kommer aldri aldri til å bytte fastlege ,skulle ønske alle var like heldige som meg i valg av fastlege

Fantastisk!

Denne dama er rett å slett helt fantastisk.
Hun lytter til deg, har forståelse for dine problemer.
Omtenksom og hyggelig.

Flink og gir god forklaring

Anbefaler Linn Kristin! Har vært hos henne i 6 år, og måtte desverre bytte da jeg flyttet til Oslo. Ingenting å utsette på henne, og tok gladelig turen fra sentrum og til Heimdal for å komme til denne legen. Syns hun er flink til å forklare symptomer og behandling og går alltid ut derfra beroliget.

Legesenteret tilbyr timebestilling og reseptbestilling på SMS som er veldig kjekt. Det er også apotek i etasjen under der man kan hente ut resepten, stort sett rett etter timen.

Kan ta lang tid dersom du må ringe kontoret som flere andre her sier, ettersom det ikke er så mange i skranken på telefon.