Unni Britt Velle Sørli

Det Blå Huset Legesenter Kvinne, 54 år

Autorisert1989
Ledige plasser 26 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Det Blå Huset Legesenter

J.K. Schankes Vei 1-3 1430 Ås
Unni Britt Velle Sørli er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Uproffesjonell

Legen opptrer ikke proffesjonelt ovenfor sine pasienter. Er "ovenfra og ned", man må være frisk for å tørre å komme hit.
Man er syk, møter personlig kl 9 og blir bedt om å gå hjem å sende en sms, "så skal vi se på det"....

Er menneskenær og omsorgsfull

Jeg skjønner ikke at det er samme legen enkelte beskriver under denne vurderingssiden. Jeg har hatt Sørli som fastlege i mange år og opplever henne som lyttende, omsorgsfull og dyktig. av og til har hun litt dårlig tid under konsultasjonen, men så sitter det også 4-5 på venterommet som også skal ha sin tid hos henne.

Uakseptabelt

Hadde time kl 09:00 og når jeg hadde sittet en time uten at de hadde hentet meg sa jeg ifra. Da kunne dem ikke finne timen min i sine systemer. Viste timebelreftelsen men de mente at det ikke hadde vært noen bestilling. Dette er uakseptabelt!

Ikke å anbefale, byttet til annen

Bestilte full legesjekk da jeg ikke hadde vært hos legen på 3 år. Hun tok kun blodprøve og gyn.sjekk(jeg ba om det) Hadde kun satt av 15 min! til å sjekke meg, rakk ikke sjekke føflekker, bryster, lytte på hjerte/lunge, sjekke puls el noe annet. Heller ikke min hudsykdom gadd hun bruke tid på. Trodde dette var obligatorisk på en generell helsesjekk? Var svært kort og lite imøtekommende. Ferdig med henne.

Har byttet til en annen fastlege

Legen manglet kunnskap og var til ingen hjelp, jeg har nå byttet til en annen fast lege og er mye mer fornøyd.