Unni Britt Velle Sørli

Det Blå Huset Legesenter Kvinne, 53 år

Autorisert1989
Ledige plasser 21 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Unni Britt Velle Sørli har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Det Blå Huset Legesenter

J.K. Schankes Vei 1-3 1430 Ås
Unni Britt Velle Sørli er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Kort, men saklig

Hun er rett på sak, men man får alltid grundig oppfølging og svar. Føler meg vel ivaretatt og at hun tar en på alvor, selv om hun kan være litt rask.
Veldig positivt er at man får legetime fort, noen ganger på dagen.

Arrogant og lite lyttende

Hadde hun som fastlege i mange år (10+ år), men de siste årene er hun blitt arrognat og lite lyttende. Tar ikke imot tilbakemeldinger, valgte å forlate kontorer og fortsette diskusjonen ute i gangen i andres påhør. Jeg byttet fastlege. Lett og få time hos henne, men det er kanskje en grunn til det......

Godt inntrykk

Har foreløpig ingenting negativt å si om Sørli. Blid og imøtekommende, lytter og tar seg god tid. Virker faglig og trygg. Time på dagen. Har henne også som lege for sønnen min på 6 mnd.

Dårlig lege

Jeg byttet fastelegen min fordi jeg mener hun har lite kunnskap. Hun trodde ikke på det jeg sa og kom med rare kommentarer.
Flere ganger ble jeg sendt hjem for å vente til at jeg blir bedre. Jeg fikk ikke hjelp jeg ønsket å få.
Da jeg kom til henne med et problem, pleide hun å si: "Kan du ikke komme en annen dag?" Det føles slik at hun bare tenker om egen lommebok og hvordan hun kan tjene mer penger på pasienter uten å bry seg om dem! Jeg har aldri møtt en så dårlig lege!

Har hatt henne i mange år.

Omtenksom og kunnskapsrik. Har aldri hatt noe problem med å få time når det trengs, fler i min familie går til henne. Helt topp, og hun vil være mine barns lege når den tid kommer!