Unni Britt Velle Sørli

Det Blå Huset Legesenter Kvinne, 53 år

Autorisert1989
Ledige plasser 61 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Det Blå Huset Legesenter

J.K. Schankes Vei 1-3 1430 Ås
Unni Britt Velle Sørli er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Ikke å anbefale, byttet til annen

Bestilte full legesjekk da jeg ikke hadde vært hos legen på 3 år. Hun tok kun blodprøve og gyn.sjekk(jeg ba om det) Hadde kun satt av 15 min! til å sjekke meg, rakk ikke sjekke føflekker, bryster, lytte på hjerte/lunge, sjekke puls el noe annet. Heller ikke min hudsykdom gadd hun bruke tid på. Trodde dette var obligatorisk på en generell helsesjekk? Var svært kort og lite imøtekommende. Ferdig med henne.

Har byttet til en annen fastlege

Legen manglet kunnskap og var til ingen hjelp, jeg har nå byttet til en annen fast lege og er mye mer fornøyd.

null kommunikasjon

Følte verken at jeg ble hørt eller tatt på alvor. Og satt ikke igjen med følelsen av at hun prøvde å sette seg inn i min situasjon. Har byttet fastlege!

En god lege som vi kan anbefale!

Dr. Sørli har vært vår familielege gjennom flere år og vi kjenner oss ikke igjen i de negative omtalene hun får flere steder her på legelisten. Å være syk gir grobunn for bekymring og i jungelen av medier egnet for selvdiagnose finner vi lett en beskrivelse som passer våre plager. Ofte må vi (heldigvis) erkjenne at det er feil. Det blir legens oppgave å få oss til å innse det også.
Vi føler oss velkomne til dr. Sørli og erfarer god kommunikasjon og oppfølging. Henvisning til spesialister har aldri vært et problem, heller ikke å bestille time.
Vi ønsker oss likevel et par forbedringer; at legen er klar til avtalt tid og litt lenger tid til konsultasjonen.
Vår opplevelse av dr. Sørli som familielege er svært god og vi gir gjerne våre anbefalinger!

Fantastisk!

Jeg er veldig uenig i hva mange her skriver under. Hver gang jeg har vært hos dr. Sørli har jeg følt hun har tatt seg god tid til meg, tatt mine problemer alvorlig og sendt meg videre til spesialist/videre behandlig når det har vært nødvendig. Jeg er svært fornøyd med denne legen og har hatt hun i over 15 år.