Unni Britt Velle Sørli

Det Blå Huset Legesenter Kvinne, 53 år

Autorisert1989
Ledige plasser 14 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Unni Britt Velle Sørli har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Det Blå Huset Legesenter

J.K. Schankes Vei 1-3 1430 Ås
Unni Britt Velle Sørli er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Veldig dårlig oppfølging.

Det er beklagelig å si dette, men etter så mange ubehagelige situasjoner med denne legen, bør hun fratas autorisasjonen som lege. Hun tar ikke pasienten alvorlig, det er ikke slik en lege skal opptre. Hun ville ikke sende meg videre til spesialist. Har gjort dette på egenhånd, noe som viste seg å være riktig i henhold til diagnosen. Skremmende og aldri mer til henne. Byttet fastlege.

Tar ikke folk alvorlig

Jeg følte det som om hun ikke tok meg alvorlig. Det hadde vært fint om jeg hadde blitt møtt med et mer ektefølt smil og reell fornemmelse av at hun brydde seg.

Kort, men saklig

Hun er rett på sak, men man får alltid grundig oppfølging og svar. Føler meg vel ivaretatt og at hun tar en på alvor, selv om hun kan være litt rask.
Veldig positivt er at man får legetime fort, noen ganger på dagen.

Arrogant og lite lyttende

Hadde hun som fastlege i mange år (10+ år), men de siste årene er hun blitt arrognat og lite lyttende. Tar ikke imot tilbakemeldinger, valgte å forlate kontorer og fortsette diskusjonen ute i gangen i andres påhør. Jeg byttet fastlege. Lett og få time hos henne, men det er kanskje en grunn til det......

Godt inntrykk

Har foreløpig ingenting negativt å si om Sørli. Blid og imøtekommende, lytter og tar seg god tid. Virker faglig og trygg. Time på dagen. Har henne også som lege for sønnen min på 6 mnd.