Unni Britt Velle Sørli

Det Blå Huset Legesenter Kvinne, 53 år

Autorisert1989
Ledige plasser 5 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Unni Britt Velle Sørli har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Det Blå Huset Legesenter

J.K. Schankes Vei 1-3 1430 Ås
Unni Britt Velle Sørli er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Fantastisk!

Jeg er veldig uenig i hva mange her skriver under. Hver gang jeg har vært hos dr. Sørli har jeg følt hun har tatt seg god tid til meg, tatt mine problemer alvorlig og sendt meg videre til spesialist/videre behandlig når det har vært nødvendig. Jeg er svært fornøyd med denne legen og har hatt hun i over 15 år.

Ikke til å anbefale! Burde hadde byttet tidligere!

Har hatt henne i flere år og så lenge jeg bare trengte en enkel blodprøve og var sjelden på legekontoret var alt fint. Når problemene kom endret hun seg totalt. Ingen vilje å finne ut hva som var galt og heller ikke noe initiativ til å henvise videre eller å legge sammen to og to for å kanskje komme til en konklusjon. Virker immøtekommende helt til du virkelig trenger hjelp. Ikke opptatt av pasientens beste i det hele tatt. Jeg følte at jeg var til bry!! Virker som hun bare var opptatt av å ikke belaste systemet med ekstra prøver eller en henvisning. Lett å få time og generelt god service på legekontoret, men det hjelper ikke hvis legen gjør en dårlig jobb!!

Hadde hun som fastlege i 10 år

Hadde hun som fastlege i 10 år

Fra jeg var 20 til jeg var 30. Jeg var innom ca 3 ganger i året, og hun var hyggelig men som andre nevner her, følte jeg at hun drev totalt enveis-kommunikasjon.

Skulle faktisk ønske at jeg byttet fastlege på et mye tidligere tidspunkt. Hver gang jeg var på kontoret var det inn/ut i løpet av få minutter. Selv om jeg på ingen måte tviler på at hun var kunnskapsrik, og at jeg fikk de riktige reseptene.

Det er litt trist, men denne vurderingen skrives nå fordi jeg etter å ha byttet lege, og har opplevd en totalt annen behandling og imøtekommenhet.

Kanskje har det også noe med kjemi å gjøre, ikke alle skal komme "overens" med hverandre. Men anbefaler iallefall at man bytter snarest om man føler at man kommer til kort. Helsen er tross alt noe av det viktigste man har. Jeg fikk ny fastlege, ble tatt på alvor, av en som hadde tid til å lytte.

Den dårligste legen jeg har hatt

Damen behandlet meg som om jeg kom til henne for å plage henne. Hun var sur og uhøflig, og da jeg ba at antibiotikaen hun skulle gi meg måtte være mild mot magen fordi jeg har en kronisk magesykdom trodde hun ikke på meg og beordret meg til å vise frem operasjonsarret før jeg fikk antibiotikaen jeg trengte. Denne damen burde aldri vært lege....

Veldig dårlig oppfølging.

Det er beklagelig å si dette, men etter så mange ubehagelige situasjoner med denne legen, bør hun fratas autorisasjonen som lege. Hun tar ikke pasienten alvorlig, det er ikke slik en lege skal opptre. Hun ville ikke sende meg videre til spesialist. Har gjort dette på egenhånd, noe som viste seg å være riktig i henhold til diagnosen. Skremmende og aldri mer til henne. Byttet fastlege.