Unni Britt Velle Sørli

Det Blå Huset Legesenter Kvinne, 54 år

Autorisert1989
Ledige plasser 10 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Det Blå Huset Legesenter

J.K. Schankes Vei 1-3 1430 Ås
Unni Britt Velle Sørli er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

ELENDIG

Hadde henne som lege under oppveksten. Hun var flink til å ta prøver hvis det var noe jeg lurte på, men det virket som hun var mest interessert i å behandle symptomer enn å finne årsak.

Grusom opplevelse

Nedlatende holdning. Måtte forsvare og forklare alt jeg sa. Føltes som et avhør. En kald lege er mitt inntrykk.

Bytt lege før du blir syk!

Jeg hadde Dr. Sørli som lege i periode på ca 4 år og jeg er veldig glad for at jeg nå endelig har fått byttet fastlege! I utgangspunktet en helt ok lege, men opplevde henne som både lite imøtekommende og man satt ofte igjen med følelsen av at man ikke ble hørt eller tatt på alvor. Når alt står bra til og man var frisk og rask og ingen direkte sykdom var hun helt ok, men med en gang man virkelig trenger legen sin ville jeg ikke regnet med henne. Hun har tydelig mangel på både kunnskap og interesse for å gjøre seg kjent med ting hun ikke kan. Hun så ikke ting i sammenheng og klarte ikke å slå to og to sammen for muligens kunne komme til en konklusjon. Når det gjelder oppfølging som i utgangspunktet burde vært en selvfølge, var den ikke eksisterende og man måtte selv som syk ta tak i det for at noe skulle bli gjort. Tilgjengeligheten var grei nok, men årsaken gjenspeiler seg vel med at hun ikke hadde fulle lister og dette av en grunn!. Service på legekontoret var også helt ok, de svarer i alle fall på tlf. selv om man ofte ble møtt med en sur og lite imøtekommende stemme. Virket generelt som at dette var damer som ikke trivdes i jobbene sine.

Uproffesjonell

Legen opptrer ikke proffesjonelt ovenfor sine pasienter. Er "ovenfra og ned", man må være frisk for å tørre å komme hit.
Man er syk, møter personlig kl 9 og blir bedt om å gå hjem å sende en sms, "så skal vi se på det"....

Er menneskenær og omsorgsfull

Jeg skjønner ikke at det er samme legen enkelte beskriver under denne vurderingssiden. Jeg har hatt Sørli som fastlege i mange år og opplever henne som lyttende, omsorgsfull og dyktig. av og til har hun litt dårlig tid under konsultasjonen, men så sitter det også 4-5 på venterommet som også skal ha sin tid hos henne.