Unni Britt Velle Sørli

Autorisasjon (1989)

Unni Britt Velle Sørli er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Jeg fikk ikke noe ut av å komme til legen

Alt jeg sa ble notert inn på pcen, men jeg fikk ingen veiledning eller tips som kan hjelpe meg videre.

Jeg fikk inntrykk av ikke å bli tatt på alvor og måtte selv presse på for å bli hørt på og i det minste fått tatt en blodprøve for å sjekke opp på ting.

Anbefaler ikke å ha denne fastlegen.

Arrogant og pengegrisk

Anbefaler å tenke deg nøye om før du velger denne legen. Iallfall om du vil bli møtt med respekt. Hun har en «ovenfra og ned»-holdning som ikke sømmer seg for en lege. Jeg føyer meg inn i rekken av andre misfornøyde pasienter her inne. I tillegg er sekretæren lite hyggelig. Aldri mer det kontoret.

Umulig å kontakte

Må bytte fastlege, da det er umulig å kontakte henne. For problemer som en fastlege bør kontaktes, er jeg nødt til å ringe legevakt for å få hjelp. Dette er ikke sånn det burde være. Anbefaler dere å holde dere unna. Har ikke hatt kontakt med henne, så er ikke noe med henne som er galt, fra min opplevelse.

Kviet meg for å gå til legen, å ikke bli hørt en gang til

Enkel på prate med.

Har dessverre ikke fått følelsen av å bli tatt på alvor med symptomer.

Synes det er vondt å høre at sine plager er "bagateller" som ikke er farlige. Man går ikke til legen for moroskyld.

Første erfaring

Jeg fikk brev med invitasjon til å bestille time, men når jeg kom, legen hadde ikke noe å si til meg. Fikk inntrykk at jeg ble innkalt unødvendig. Ble ikke sjekket på noen måte.
Det finnes ikke navn på legesentret. Vinduene utvendig er dekket av markiser og det er ikke mulig å finne navn på kontoret.
Måtte vente på legen 15 minutter. Dørene var stengt, vindu til resepsjonist også, ingen informasjon. Veldig ubehagelig følelse.