Unni Britt Velle Sørli

Autorisasjon (1989)

Unni Britt Velle Sørli er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Dårlig

Får inntrykk av at denne legen bare er ute etter penger. Blitt kastet ut etter ti minutter og deretter bedt om å bestille ny time, i tillegg at jeg på e-konsultasjon ikke får mulighet til å svare da hun avslutter konsultasjonen. Slik at jeg må starte ny konsultasjon for å få hjelp. Ikke bare det, hun anbefaler også bare reseptfrie «medisiner» fra apoteket.

Gjør deg selv en tjeneste å aldri gå hit!

Fraværende

Særs utilgjengelig og litt imøtekommende. STYR UNNA
Hun har lite eller ingen forståelse for sammensatte forløp.

Verste opplevelse noen sinne!

Denne legen ligger på topp på min liste over verste opplevelser i helsevesenet. Har besøk denne legen tre ganger, og ingen av disse gangene har jeg opplevd å bli hørt, eller tatt på alvor. Ved siste besøk uttrykte jeg min frustrasjon over manglende hjelp. Hun presterte dermed å si at det er hun som er legen og det er hun som vet best. Som pasient opplever jeg manglende evne til å lytte, raske konklusjoner, nedlatende tone, og manglende oppfølging. Styr unna denne legen! Verre har jeg ikke vært borti! Hadde det vært mulig, ville hun fått 0 stjerner.

Tar deg ikke seriøst

Hører ikke på hva du sier, gidder ikke se på problemet ditt,
Gikk derfra uten noen løsning og ikke følt meg hørt på

Fornøyd

Hun er fastlegen til mine barn, og jeg er fornøyd med det. Det er greit å få kontakt med legekontoret, og vi har alltid fått time på dagen når vi har ønsket/trengt det. Det er lite/ikke noe ventetid før man skal inn, noe vi setter pris på.
Jeg opplever at hun gjør de undersøkelser som er fornuftig og skriver ut de medisiner som er nødvendig. Har følt oss godt ivaretatt, og synes vi blir møtt med et smil av en hyggelig og forståelsesfull lege.