Unni Britt Velle Sørli

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 62 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1989)

Ledige plasser

0 av 1800
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

5 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Unni Britt Velle Sørli er en av 12 fastleger i Ås

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(104)
104 vurderinger
Tilgjengelighet
(71)
71 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(76)
76 vurderinger
Service
(61)
61 vurderinger

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Rask og effektiv

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Sørli er rask og effektiv. Hun svarer raskt på forespørslene mine og løser de effektivt. Det er akkurat det jeg vil ha av en fastlege. Jeg byttet til Sørlie fordi forværelset hos min forrige fastlege lekte sosialkontor. Selv den enkleste henvendelse skulle diskuteres i 10 minutter. Hos det Blå Huset hender det at Sørlie selv tar telefonen, og avtaler gjøres på få sekunder. Bestillingav time og resept gjøres over internett, så ventetid i telefon kan unngås.

Forferdelig opplevelse

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt legetimer hos Sørli flere ganger nå, hun viste lite sympati og interesse hver gang jeg fortalte hvordan jeg opplevde sykdommen, eneste hun gjorde var å taste mens jeg snakket og fortelle meg at det var vanlig å ha smerter, jeg ble til slutt ordentlig syk i fire-fem måneder uten behandling, for hun hadde ikke lyttet når jeg snakket og syntes det var bare vanlig smerter selv det hadde gått så lenge. Jeg ble til slutt fortvilet og gråt foran henne for å be om behandling, da fikk jeg endelig noe tabletter. Helt forferdelig opplevelse og jeg vil aldri mer gå til henne.

Tar ikke pasienten på alvor

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kom med skulder smerter som hindret meg i å utføre jobben, legen tok meg ikke seriøst og ba meg bruke egenmelding og ibux når jeg ba om Henvisning til spesialist.

avvisende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ikke interissert i å snakke med meg som pasient eller å booke time- ble henvist til Pasientsky. Virker uinterissert.

Mangler empati

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ingen empati og manglende evne til å sette seg inn i pasientens behov. Leser ikke pasientjournalen og meget lite lydhør for hva som fungerer for en selv.Lite tillit til leger med større kompetanse innen fagområdet som man trenger resept for å funger på.

Vis flere...