Mikal Magnus Ursin

Autorisasjon (2001)

Mikal Magnus Ursin er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Mikal Magnus Ursin

Kunnskapsrik og empatisk lege

Jeg har hatt Ursin som lege i 10 år, og det er med vemod at jeg må bytte pga flytting. Han har bistått meg gjennom både store operasjoner, og hverdagslige sykdommer. Jeg setter pris på at han ser på mitt liv som en helhet. Jeg skal savne ham, og de hyggelige folk på kontoret. Det er vanligvis slik at du må vente en god stund før du få komme inn, men det er også mulig å få en time veldig tidlig f.eks. kl. 05:00, og da kommer man inn med en gang. Anbefales!

Svært dårlig

Følte ikke at han brydde seg om det jeg hadde å si. Og virket mest som at han ville bli fortest mulig ferdig. Han lyttet ikke til det jeg hadde å si, og spurte heller ikke noen ting om symptomer eller plagene jeg har opplevd.

Grundig og imøtekommende

Jeg og min familie har hatt Ursin som lege i flere år.
Jeg føler meg godt ivaretatt som pasient, både av lege og de andre ansatte der. Det er noe ventetid, men dette vitner om en lege som tar seg tid til hver enkelt pasient. Han er grundig, og har alltid henvist videre om det har vært behov for det.

Alltid forsinket, rotete og møkkete kontor

Jeg har hatt Ursin som fastlege i flere år, men er sjelden hos legen, 2-3 ganger siste 6 år ca. Har til gode å vente mindre enn en time etter avtalt tid...dette oppleves helt håpløst. I dag hadde jeg avtale om telefonkonsultasjon kl 1335. Jeg tilpasset min arbeidsdag og ventet. Kl 1416 kom oppringningen....

Jeg synes kontoret i tillegg ser lite innbydende ut, rett og slett rotete og møkkete ved de anledningene jeg har besøkt det.

Som følge av opplevelsene over har jeg søkt om ny fastlege.

Dyktig lege men...

Vanvittig kunnskapsrik lege, men dessverre så er det alltid lange ventetider, og man må bestille time idiotisk lang tid i forveien. Da du kombinerer det med at han ikke sender påminnelser, da blir det mange betalinger for legetimer man har glemt.