Dag Arild Knudsen

Nermo Legesenter Mann, 61 år

Autorisert1980

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Dag Arild Knudsen har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Nermo Legesenter

Fr.Nansensgt.29 8622 Mo i Rana
Dag Arild Knudsen er en av 24 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Dag Arild Knudsen

Fantastisk lege!

Helt fantastisk lege som er genuint intressert i deg og dine. Seriøs , men kan fort dra en liten spøk. Veldig forståelsesfull og flink. Gruer meg til den dagen han går av med pensjon!

Kjempeflink lege hvis man er så heldig å få tak i ham. Grusomt legesenter.

Har vært min og barnas fastlege i mange år, meget dyktig både faglig og ellers. Men legesenteret der han jobber er så skrekkelig at jeg mange ganger har vurdert å bytte (det skjedde ikke pga det er sjelden noen å bytte til i området) på tross av han selv er en super lege. Det er ekstremt vanskelig å komme igjennom på tlf, slik har det vært i masser av år. Har prøvd å ringe i ett fra kl 8 til kl 14 uten å komme gjennom flere ganger. Møter man opp selv må man regne med kø i ca en time. Det er alltid unnskyldninger med at noen er syke så bemanningen er dårlig, men rart at noen alltid er syke i tiårsvis. Man kan møte opp før åtte, men om barna eller en selv er så syke at time trengs fort er det svært ugunstig å vente 3 timer på et nedslitt kontor for så å få beskjed om at vi kan komme tilbake om to timer. Barn har ingen prioritet på kontoret, og syke illskrikende småbarn må vente like lenge som andre til gru for både barnet og alle andre på det vanligvis fullpakkede venterommet.

Vanskelig å nå

Legen er grei nok men han nekter å bruke penger på legesenteret.
Underbemannet med sekretærer, Nedslitte vegger.
Møbler er nedslitt og ikke byttet på 20-30 år.
Underbemanningen gjør at det er nesten umulig å komme gjennom på telefon.
Erfaring viser at eneste måte å få bestilt time er personlig oppmøte før 8 om morgenen.

Dyktig og erfaren lege på elendig kontor

Jeg oppfatter legen som hyggelig, imøtekommende, interessert, dyktig og erfaren.
Problemet er at det kan være vanskelig å komme i kontakt med han. Telefonsystemet på kontoret fungerer rett og slett ikke. Her snakker vi ikke om 5 min kø. Her snakker vi om å må ringe i dagevis før man tilfeldigvis kommer gjennom. Det er også unødig lang ventetid for å få time. Når det gjelder resepter kan disse bestilles på "min doktor", og dtte fungerer. men du må stå lenge i kø på kontoret for å hente dem! Også ofte mye venting for å komme på labben. Klinikken har et prekært behov for modernisering og effektivisering. Samt oppussing av lokalene.