Jonas Lian

Autorisasjon (2010)

Jonas Lian er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Jonas Lian

Kunnskapsrik og hyggelig

Denne legen er hyggelig og og en kar en får tillit til. Jeg er glad for å hanhan til fastlege. Han er en problemløser.h

Den aller flinkeste legen

En fantastisk dyktig lege - som stiller opp på alle plan og gir deg den behandlingen og forklaringen som gjør at det føles skikkelig trygt å komme på legetime. Veloverveide vurderinger, gode løsninger og ikke minst en utrolig fin samtalepartner når det butter litt i mot.

Tar pasientene på alvor.

Hyggelig og imøtekommende lege hvor man som pasient blir sett og tatt på alvor. Lian gir seg tid til å lytte, og han oppleves som kunnskapsrik. Jeg føler meg heldig som har en fastlege som han.

Kunnskapsrik og

Har vært min fastlege i mange år, og jeg kommer aldri til å bytte. Han er kunnskapsrik, rolig og bryr seg om pasientene sine. I tillegg er han veldig hyggelig. Jeg har bare positive opplevelser og føler alltid jeg blir tatt på alvor og fulgt godt opp. Kan anbefales Jonas på det varmeste.

Kunnskapsrik og medmenneskelig

Jeg er utrolig fornøyd med å ha fått Jonas Lian som min fastlege. Han er kunnskapsrik og medmenneskelig, og jeg opplever at han oppriktig talt er opptatt av å gi best mulig helsehjelp til sine pasienter. Han er en opptatt mann, så det kan være enkelte tilfeller der man må vente en stund før det er ledig time. Hvis det imidlertid er noe som haster, får du akutt-time på dagen hos han eller en annen lege ved kontoret, eller så ringer han deg opp i løpet av dagen. Man kan også stille spørsmål via en digital tjeneste (pasientsky). Håper aldri jeg trenger å bytte fastlege!