Steinar Robertsen

Autorisasjon (2004)

Steinar Robertsen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Steinar Robertsen

Kompetent, tillitsvekkende, reflektert og løsningsorientert

Erfaringer gjennom 12 år er at Steinar er nysgjerrig, fremstår genuint interessert, samt at han er handlekraftig. Desidert den dyktigste fastlege jeg har hatt relasjon til. Vurderes til absolutt toppkarakter.

Utmerket

Kunnskapsrik,hyggelig,god kommunikasjon. Jeg føler meg trygd ved besøket hos legekntor. Min lege forteller alt hva jeg spør om med tålmodighet og høre etter når jeg forteller•

Arrogant og ufølsom

Er veldig glad for at man kan bytte fastlege når man vil. Denne legen er arrogant, bedreviter og til tider frekk. Har et glis som henger ved han hele legetimen, dette gjør at jeg ikke klarer å ta han seriøst. Synd, for legesenteret er flott. Men kan dessverre ikke forholde meg til han.

manglende kompetanse eller en veldig dårlig dag?

Steinar tok meg på ingen måter seriøst under min forrige legetime. Virket ikke som at han ville høre på noe av det jeg fortalte, og han hadde under hele konsultasjonen et ekkelt flir. Gikk fra legetimen med klump i halsen og tårer i øynene. Har vært hos han et par ganger før denne opplevelsen, og da opplevde jeg han som en flink lege. Enten hadde han ingen kompetanse om det jeg kom for, eller så hadde han en dårlig dag. Holdningene hans har iallefall ført til at jeg ikke kommer til å benytte meg av han som fastlege videre.

Svært dyktig lege

Jeg var på time med Robertsen med et familiemedlem som var i dårlig forfatning . Han tok raskt og effektivt nødvendige prøver og undersøkelser. Dette resulterte i at han umiddelbart sørget for henvisning til spesialisthelsetjenesten. Denne faglige vurderingen tatt til riktig tid viste seg å være svært viktig . Han samhandling med spesialisthelsetjenesten var rett og slett fremragende . Han er uten tvil faglig sterkt og har svært god kommunikasjonsferdigheter . Anbefales på det sterkeste .