Svein Erling Hamnes Aaberge

Autorisasjon (1989)

Svein Erling Hamnes Aaberge er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Erling Hamnes Aaberge

Anbefaler ikke, og styr unna.

Jeg har hatt ham som fastlege i mange år, men burde egentlig byttet han for lege siden. Han oppførte seg så stygt og fordømmende mot meg i det siste som jeg trengte hjelp med å henvises videre for behandling. Jeg hadde så kraftig smerter i magge-sekken min i forbindelse med mye medisinbruk. Han tok det ikke på alvor, og var ikke villig til å gjøre det. Han tar rett og slett ikke ansvar, og som oftest er han mer opptatt om man skal betale med kort eller kontanter. Han er aldri på tide. Jeg vet ikke om han har den oppførselen mot alle eller bare utlendinger. Det er mye jeg kunne skrive her om hans personlighet, men det blir sikkert ikke godkjent fra Legelisten.no's side.

tid for pasienten

Svein Aaberge lytter og tar seg tid til pasientene sine. Han er nøye, imøtekommende og også teknisk versert.

Meget kompetent og imøtekommende

Har hatt Aaberge som fastlege i mange år og er strålende fornøyd. Lyttende og alltid blid. Får alltid faglig god behandling. Spør alltid om andre helseproblemer som jeg ikke hadde time for.
Anbefales. Ventetid må alltid påregnes da leger ikke kan kalkulere tidsbruk før pasienten sitter på kontoret.

Omsorgsfull og engasjert

Vi er så glade for at vi har Svein som lege for både voksne og barni vår familie. Han er lyttende, støttende og har gode forklaringer på de valg han tar. Vi blir tatt på alvor - både med smått og stort. En lege som Svein gir oss trygghet. Det er vi velig glade for!

Dårlig på kommunikasjon og aldri på tiden

Jeg har hatt Svein som fastlege i snart 5 år, men skulle byttet for lenge siden. Hver gang jeg har time opplever jeg at vi misforstår hverandre. Jeg tror ikke legen mener vondt, men at han rett og slett har litt lav sosial intelligens. Samtidig virker han som en kunnskapsrik lege. Ventetiden er også et problem. Man må minst beregne å vente 1/2t etter at man har time. De ansatte på kontoret er heller ikke spesielt hyggelige. Jeg anbefaler ikke Svein som fastlege.