Svein E Hamnes Aaberge

Ensjøveien 22B 0661 Oslo
Svein E Hamnes Aaberge er en av 573 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein E Hamnes Aaberge

En utrolig flink lege

Jeg er storfornøyd med Svein Aaberge som fastlege. Han tar seg god tid, lytter, er forståelsesfull og faglig dyktig.

Blid og flink

Jeg har hatt Svein E Hamnes Aaaberge som fastlege i noe år. Mitt førsteintrykk var at dette var da en uvanlig blid og hyggelig lege, og uten tvil dyktig, men jeg fant det likevel nødvendig å bytte fastlege i fjor, fordi jeg opplevde kommunikasjonen oss i mellom som svært vanskelig, de tre siste gangene jeg var hos ham, fordi jeg opplevde å hverken bli hørt eller forstått.

Dyktig og trygg lege - men ofte lang ventetid

Er en ung mann som i utgangspunktet ikke liker å gå til legen, men min fastlege Svein har sørget for at alle legebesøk går veldig bra. Han er hyggelig, har en lun humor, og gjør besøket komfortabelt - selv når det er meget ukomfortable ting som skal undersøkes. Han er også svært kunnskapsrik, og har hjulpet meg med mange ulike kliniske problemer og henvisninger i den siste tiden. Man føler seg virkelig trygg og ivaretatt som pasient hos Svein Hamnes Aaberge. Anbefales!

Ulempen er at han er populær, har lang ventetid for å få time, og lang ventetid når man først er på venterommet. Oppveies i stor grad av hans solide vesen og støtte når man først er kommet inn på kontoret.

Flink og god

Svein S Aaberget er min fastlege gjennom mange år. Lyttende, empatisk, respektfull, samtidig som han er dyktig. Han er ikke redd for å sende deg videre til spesialister til videre utredning om det er nødvendig. Er ikke slepphendt på medisiner/sykemeldinger. Han bruker god tid på pasientene. Dette gjør at det ofte er litt lang ventetid, men etter noen timeavtaler har man lært seg dette, og tar med seg en god bok el.annet tidsfordriv når man skal til fastlegen. Eneste jeg har å utsette på dette legekontoret er forværelset. Der kan du risikere å møte uvitenhet, skepsis, stress og uvelkommenhet. Men jeg lar ikke dette gå ut over min anmeldelse da jeg er superfornøyd med min lege, som tross alt er den viktigste i denne sammenheng.

God pasientomsorg

Svein Aaberge er en svært dyktig fastlege. Hyggelig, tillitsvekkende og informativ. Han har vært min fastlege i 8 år, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt når jeg kommer til han. Eneste minus er at han ofte er litt forsinket utover dagen, men det er fordi han gir pasientene sine mer tid enn 15 min når det trengs.