Kari Bjørneboe

Østensjø Legesenter As

Vetlandsveien 99/101 0685 Oslo
Kari Bjørneboe er en av 573 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Bjørneboe

Sent ute og dårlig oppfølgning

Da hun kun jobber 50% er det begrenset når en kan få legetime, men jeg har likevel fått time raskt når jeg har hatt behov. Det jeg reagerer negativt på, er at selvom du har den første timen i løpet av dagen kommer ikke hun på jobb før neste time starter. Hver gang har hun beklaget seg med at det var mye trafikk... I tillegg føler jeg hun tar deg lite serriøst og snakker til deg som om du skulle vært et barn. Det toppet seg da jeg ble gravid å skulle på første sjekk og hun glemte å sende rekvisisjon på en rekke blodprøver til sykehuset. Som førstegangsgravid hadde ikke jeg oversikt over hvilke blodprøver som skulle taes, og da jeg etter en god stund oppdaget at jeg ikke hadde fått de prøvesvarene jeg skulle ha, fikk jeg ingen beklagelse fra legen men heller en følelse at dette var min feil.. Heldigvis er servicen ellers på legekontoret bra, sett bortifra litt ventetid på telefonen!

Lite tid og følelse av å ikke bli tatt seriøst

Hun klarer stort sett å få gitt deg en time raskt, men selv om du har første timen, så er ikke hun på plass før den neste timen skal begynne.
Har du flere ting du vil ta opp, får du bare ta opp en - er du heldig to.
Du sitter igjen med følelsen at hun ikke tar deg seriøst, og ikke besvarer hun på henvendelser som er lagt til henne - selv etter ønske fra henne selv om tilbakemelding på saker.
Hadde det vært mulig å få andre leger på det samme legesenteret hadde jeg byttet! Jeg liker å bli tatt seriøst, og det blir jeg dessverre ikke her - selv om jeg tror at hun egentlig er en dyktig lege.

Elendig

Denne legen tar seg dessverre dårlig tid til pasienten sin. Man blir verken hørt eller tatt på alvor og man får ikke fortelle om sine symptomer, kun svare på spørsmål. Hun må ha svært god tid mellom pasientene ettersom man er inne maks syv minutter. Byttet fastlege, og er meget fornøyd med det valget.

En god lege

Jeg er veldig fornøyd med Kari som fastlege. Etter å ha strevd med å få migrenemedisin i flere år, tok hun tak i saken og fant riktig medisin med en gang. Føler meg alltid tatt på alvor, og hun får meg til å føle meg trygg!

Meget bra lege

Har fått meget bra behandling av denne legen. Har ofte ringt å fått time samme dag. Hun har sett meg å tatt seg god tid til å høre på meg. Har fått fin oppfølgning . Kort sagt den beste fastlegen jeg har hatt.