Krzysztof Burski

Autorisasjon (2004)

Løren legesenter Telefonnummer21 04 01 5021 04 01 ...
Trondheimsveien 135 0570 Oslo
Krzysztof Burski er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Krzysztof Burski

Fulgte ikke opp og fakturerte ekstra

Jeg gikk til Dr Burski for å få henvisning til gynekolog. Etter en kort samtale hvor jeg beskrev mine plager sa han ‘da kan du mest sannsynlig ikke få barn’. Noe som føltes som en ganske alvorlig påstand å komme med uten å ha tatt noen tester.
Han tok flere tester av meg og sendte meg også til Furst for å ta tester der. Han skulle ringe meg med resultatene, men glemte dette.
Han var vanskelig å få tak i, og 3 mnd etter at jeg var hos han fikk jeg testene og henvisning til gynekolog : han fakturerte meg for å sende meg denne informasjonen!

Ikke bra

Jättesvår att få tag i. När jag väl kommer fram så förstår dom i receptionen inte vad jag menar. Blir fakturerad för två tillfällen när jag bara hade en konsultation. Krzysztof var vänlig när jag äntligen lyckades träffa honom men det här var ingen bra helhetsupplevelse.

God, trygg og effektiv lege

God opplevelse av legen. Han tok seg tid til en grundig sjekk, og fikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Lyttet til hva jeg trengte og stilte relevante spørsmål.

Katastrof

- Svarar ALDRIG på telefon
- Skickar felaktiga fakturor
- Aldrig i tid
- Säger att han ska ringa upp efter provsvar, gör aldrig det
- Helt krise

TOTALT UTILGJENGELIG

Ingen tar telefonen på dette legesenteret. Har forsøkt x-antall ganger og sitter leeenge i kø. "Vi har ikke glemt deg" sier en stemme med ujevne mellomrom. Ingen tar telefonen.
I går var det et barn som tok telefonen og sa: "pappa sover, kan du ringe om 1 time?" Jeg ringte om en time, ingen kontakt, heller ikke resten av dagen og ikke i dag. Har er ikke tilgjengelig for e-konsultasjoner eller fornying av resepter elektronisk. Altså du MÅ få tak i han.
Bytter lege omg!
Anbefales IKKE!