Krzysztof Burski

Alder39 år
Autorisert2004
Bli varslet?

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Krzysztof Burski har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Sinsenklinikken

Lørenveien 55 0580 Oslo
Krzysztof Burski er en av 544 fastleger i Oslo

Anbefal legen til andre

Siste vurderinger av Krzysztof Burski

Faglig sterk og lett å snakke med
Skrevet 2. januar 2014

Burski er både faglig sterk og han er lett å snakke med. Han er åpen på at han ikke kan alt om mer spesielle tilsander, og sjekker gjerne med speisalister på området det gjelder før han gir pasienten råd - det er det ikke alle leger som er like flinke til. Han har forskerkompetanse, kunnskapssøkende og holder seg oppdatert på utviklingen. Han er tillitsvekkende, grundig og hyggelig.

Dyktig lege!
Skrevet 6. mai 2013

Jeg opplever Burski som en lege som tar meg på alvor, uansett problemstilling! Han tar seg tid til å lytte, er respektfull og stresser ikke for å sende meg på dør. Dette merkes også når man noen ganger kan bli sittende en times tid på venterommet..! Burski kan imidlertid vikle seg inn i litt for kompliserte forklaringer som kan gå litt over hodet på meg, men alt i alt en artig skrue som sitter på mye kompetanse.

Ganske skufet
Skrevet 17. april 2013

Var veldig fornøyd med denne legen etter den første timen. Da hadde han tid til å høre hva jeg har til å si, men etter dette så hadde han altid dårlig tid, slik at jeg måtte bestille time 3 ganger i løpet av en uke for å ordne 3 forskjellige erklaringer. Ikke minst pga av at han har så dårlig tid tar han ting utrolig fort og gjør veldig mye skrive feil og derfor blir utrolig lite skrever i journalen og mye mer feil. Jeg måtte forlate denne legen stor sett pga at at det tok for meg mer tid på å ordne ting han har feil skrevet enn å faktisk på å ordne ting. Ikke nok at jeg vester 1 time på venterommet, så snakker han på tlf i neste 15 min så plutselig har han kun 10 min på meg.
Han ellers har stor kunnskap, men er dessverre veldig opptatt av penger. Jo flere pasienter jo mer tjenner han.

Hyggelig og dyktig!
Skrevet 21. november 2012

Burski er den beste legen jeg har hatt. Han er hyggelig, dyktig, vet hva han gjør (og kan innrømme at han må slå opp ting) - og tar seg god tid. Noe som merkes, siden det alltid er forsinkelser. Alt i alt en fastlege jeg reiser et stykke for å holde på.

En OK lege
Skrevet 24. oktober 2012

Lyttende, gir relativt rask vurdering men er "dessverre" ganske populær og kan være vanskelig å få time.