Krzysztof Burski

Tlf: 07113
Krzysztof Burski er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Krzysztof Burski

Mr alltid forsinket

Burski er forsåvidt en veldig hyggelig mann, og en dyktig lege. Problemet er at han alltid, og da mener jeg uten unntak er mer enn 30 min forsinket, gjerne over en time.
Jeg er aldri mye hos legen, men under mitt siste svangerskap ble jeg fulgt opp ganske hyppig, og hadde det ikke vært for min selvstendige arbeidsplass hadde jeg sikkert fått sparken siden hver lege time tok ca 2 timer.
Sist jeg spurte resepsjonist om hun kunne ringe meg angående ny time, hadde hun sendt en sms til ett annet nr, og jeg ble fakturert for en time som jeg ikke visste om. DET er dårlig kundeservice, så jeg byttet fastlege idag :)

Beste Lege og en fantastisk person!

Dette er en mann som virkelig tar vare på sine pasienter på godt og vondt.
Tar deg alvorlig, undersøker grundig og har alltid godt humør uansett.
Han husker mennesker fra gang til gang så du slipper å sitte der å forklare alt på nytt.
Han gir alltid det lille ekstra
Om noen klager på tilgjengelighet så er det fint å huske at vil du ha en lege som tar seg tid så går det på bekostningen av noe, men denne mannen er verdt det!

Veldig god lege

En lege som alltid tar seg tid til å lytte og som følger opp pasienten. Ofte forsinket men det er verdt ventetiden å føle seg godt ivaretatt som pasient. Hyggelig og faglig sterk.

Beste legen!!!

Dr Burski er den beste fastlegen vi (hele familien) har hatt! Han er utrolig hyggelig og har en enorm kompetanse. Det han ikke vet - slår han opp eller så henviser han videre. Kan bare gi han de aller beste karakterer!!

beste legen

Har veldig godt medisinsk kunskaper, har godt utlandisk uttdanning, han er profesionelt lege i norge :)