Krzysztof Burski

Tlf: 07113
Krzysztof Burski er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Krzysztof Burski

beste legen

Har veldig godt medisinsk kunskaper, har godt utlandisk uttdanning, han er profesionelt lege i norge :)

Meget seriøs tar pasienten på alvor

Flink til å lytte - stiller kontrollspørsmål. Grundige, henviser til spesialist når han er usikker. En sympatisk person. Tar seg god tid. Alltid blid.

Beste lege

Veldig trivelig og morsom lege. Tar seg god tid, er veldig forståelsesfull og ydmyk. God til å lytte. Genuint optatt av pasienten. Anbefales på det varmste.

Faglig sterk og lett å snakke med

Burski er både faglig sterk og han er lett å snakke med. Han er åpen på at han ikke kan alt om mer spesielle tilsander, og sjekker gjerne med speisalister på området det gjelder før han gir pasienten råd - det er det ikke alle leger som er like flinke til. Han har forskerkompetanse, kunnskapssøkende og holder seg oppdatert på utviklingen. Han er tillitsvekkende, grundig og hyggelig.

Dyktig lege!

Jeg opplever Burski som en lege som tar meg på alvor, uansett problemstilling! Han tar seg tid til å lytte, er respektfull og stresser ikke for å sende meg på dør. Dette merkes også når man noen ganger kan bli sittende en times tid på venterommet..! Burski kan imidlertid vikle seg inn i litt for kompliserte forklaringer som kan gå litt over hodet på meg, men alt i alt en artig skrue som sitter på mye kompetanse.