Stener Clausen

Rodeløkka Legesenter

Solhauggata 2 0565 Oslo
Stener Clausen er en av 573 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stener Clausen

Jeg har hatt Stener Clausen som lege i de 9 årene jeg har bodd i Oslo, og er veldig fornøyd.
Han er hyggelig, empatisk, og tar meg seriøst.
Jeg har aldri hatt problemer med å komme igjennom, eller måttet vente lenge før han tar tlf. Jeg synes det er helt topp at man kan ringe direkte til legen.
Nå må jeg dessverre bytte lege, siden jeg flytter ut av Oslo, og jeg kan virkelig anbefale han til andre.

God og tilgjengelig lege

Jeg har bare gode opplevelser med Clausen og legesenteret som helhet. Opplever å bli godt og seriøst tatt vare på ved diverse sykdommer og skader.

Telefon systemet synes jeg er helt topp! Jeg kommer alltid igjennom. Jeg får snakke direkte med legen som gjør vurdering om jeg skal ha time, om det haster osv. Det er alltid mulig å komme igjennom på telefonen.

En som tar seg tid til pasienten

Har hatt Clausen som lege i mange år. Kan ikke tenke meg å bytte lege selv om jeg har flyttet ut av Oslo. Clausen er dyktig. Opplever at han tar meg alvorlig, er god til å lytte, profesjonell og seriøs.

Den beste legen jeg har hatt

Både jeg og min sønn har hatt Stener Clausen i over 10 år. Finnes ikke en mer empatisk og imøtekommende lege. Ingen problemer er for store og han har alltid tid til å høre på deg.

Clausen er en grei lege.

Clausen har vært min lege siden lenge før fastlegordningen, og jeg er frisk som en fisk .
Det eneste jeg savner med Rodeløkka legesenter er å kunne bestille/avbestille timer og resepter på nett.
Håper på en snarlig løsning på det, da det er umulig å få svar på telefonen uten å vente i halvtimevis..

Hilsen Tove