Stener Clausen

Rodeløkka Legesenter

Solhauggata 2 0565 Oslo
Stener Clausen er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stener Clausen

En som tar seg tid til pasienten

Har hatt Clausen som lege i mange år. Kan ikke tenke meg å bytte lege selv om jeg har flyttet ut av Oslo. Clausen er dyktig. Opplever at han tar meg alvorlig, er god til å lytte, profesjonell og seriøs.

Den beste legen jeg har hatt

Både jeg og min sønn har hatt Stener Clausen i over 10 år. Finnes ikke en mer empatisk og imøtekommende lege. Ingen problemer er for store og han har alltid tid til å høre på deg.

Clausen er en grei lege.

Clausen har vært min lege siden lenge før fastlegordningen, og jeg er frisk som en fisk .
Det eneste jeg savner med Rodeløkka legesenter er å kunne bestille/avbestille timer og resepter på nett.
Håper på en snarlig løsning på det, da det er umulig å få svar på telefonen uten å vente i halvtimevis..

Hilsen Tove

Tålmodig og dyktig lege

Jeg har ikke hatt Stener Clausen i mer enn et drøyt halvår, men er foreløpig kjempefornøyd!
En hyggelig og dyktig lege som tar seg tid til å forklare nøye.
Han lytter og tar meg på alvor.
Han er effektiv, men jeg føler ikke på at han har dårlig tid.
Ringer man for å få en vanlig time har jeg opplevd å få time samme uke eller uken etter.
Beste fastlegen jeg har hatt, og absolutt å anbefale!

Bittelitt konstruktiv kritikk:
- Det at man må ringe direkte til legen ikke er optimalt. Mulighet for å bestille vanlig time via nettet hadde vært veldig greit.
- Kølapp-systemet fungerer ok, men man ender fort opp med å måtte vente en stund. Sist jeg ringte for hastetime (først i køen akkurat da de åpnet) hadde han ikke satt av tid til slike timer, og jeg satt lenge og ventet i kø med influensa. Ikke noe særlig.

Profesjonell og hyggelig

Jeg har hatt Stener Clausen som fastlege siden 2008. Har vært fornøyd med det. Han får til en fin balanse mellom å lytte og høre på mine innspill, og samtidig være tydelig på hva han mener er best. Jeg har så langt valgt å beholde ham som fastlege etter at jeg flyttet fra Oslo. Liker også systemet med at det er mulig å bare møte opp og få drop inn time (men man må regne med å vente selvsagt). Misliker sterkt telefonsystemet - at det ikke er sentralbord som gjør at man kan måtte vente veldig lenge på å få gitt en beskjed på tlf.