Stener Clausen

Rodeløkka Legesenter Mann, 60 år

Autorisert1983
Ledige plasser 10 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Stener Clausen har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Rodeløkka Legesenter

Solhauggata 2 0565 Oslo
Stener Clausen er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stener Clausen

Den beste legen jeg har hatt

Både jeg og min sønn har hatt Stener Clausen i over 10 år. Finnes ikke en mer empatisk og imøtekommende lege. Ingen problemer er for store og han har alltid tid til å høre på deg.

Clausen er en grei lege.

Clausen har vært min lege siden lenge før fastlegordningen, og jeg er frisk som en fisk .
Det eneste jeg savner med Rodeløkka legesenter er å kunne bestille/avbestille timer og resepter på nett.
Håper på en snarlig løsning på det, da det er umulig å få svar på telefonen uten å vente i halvtimevis..

Hilsen Tove

Tålmodig og dyktig lege

Jeg har ikke hatt Stener Clausen i mer enn et drøyt halvår, men er foreløpig kjempefornøyd!
En hyggelig og dyktig lege som tar seg tid til å forklare nøye.
Han lytter og tar meg på alvor.
Han er effektiv, men jeg føler ikke på at han har dårlig tid.
Ringer man for å få en vanlig time har jeg opplevd å få time samme uke eller uken etter.
Beste fastlegen jeg har hatt, og absolutt å anbefale!

Bittelitt konstruktiv kritikk:
- Det at man må ringe direkte til legen ikke er optimalt. Mulighet for å bestille vanlig time via nettet hadde vært veldig greit.
- Kølapp-systemet fungerer ok, men man ender fort opp med å måtte vente en stund. Sist jeg ringte for hastetime (først i køen akkurat da de åpnet) hadde han ikke satt av tid til slike timer, og jeg satt lenge og ventet i kø med influensa. Ikke noe særlig.

Profesjonell og hyggelig

Jeg har hatt Stener Clausen som fastlege siden 2008. Har vært fornøyd med det. Han får til en fin balanse mellom å lytte og høre på mine innspill, og samtidig være tydelig på hva han mener er best. Jeg har så langt valgt å beholde ham som fastlege etter at jeg flyttet fra Oslo. Liker også systemet med at det er mulig å bare møte opp og få drop inn time (men man må regne med å vente selvsagt). Misliker sterkt telefonsystemet - at det ikke er sentralbord som gjør at man kan måtte vente veldig lenge på å få gitt en beskjed på tlf.

Blant de beste

Hvis man ikke er fornøyd med Clausen som fastlege, så er det ikke HAN det er noe galt med. Han har vært min fastlege bestandig, og jeg kunne ikke tenke meg å bytte.
Clausen har alle kvaliteter. Blant annet er han flink, god lytter, engasjert, vennlig og god til å kommunisere. Han er også flink til å henvise videre dersom det er noe han selv ikke kan behandle.
Han følger veldig godt opp pasientene sine, og ringer tilbake når avtalt.