Stener Clausen

8 av 2000

Stener Clausen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stener Clausen

Overall Helpful and Straightforward

Straightforward, helpful and good English. I was recommended to take some tests and put onto an appropriate specialist who ultimately diagnosed my condition. There was a miscommunication when I came back for dropping something off for a test that resulted in me waiting unnecessarily but otherwise, a good overall experience. Recommended.

God fastlege

Jeg har hatt Stener Clausen som fastlege over flere år, og har fått god hjelp og støtte. En klok, vennlig og dyktig fastlege. Anbefales!

Klok og respektfull

Jeg har hatt Clausen som fastlege i 9 år og bytter grunnet flytting. Han er klok, respektfull og hjelpsom. Desverre er han ofte borte fra kontoret og vikarene kan oppleves som stresset og uoppmerksomme. Det hadde nok lønnet seg for Rodeløkka legesenter å ansette en legesekretær.

Kunnskapsrik

Tar meg alltid på alvor og oppfyller alltid de forventningene jeg hadde før legetimen. Får den henvisningen, eller medisineringen jeg trenger.
Litt dårlig lokale og uhøflig dame som fjerner stign og tar blodprøve.
Konklusjonen er at Stener er en bra lege!

Aldri tilgjengelig

Han er sjelden tilgjengelig og når han først er på kontoret føles det som om han ikke har tid til å behandle meg. Føler meg ikke tatt på alvor her og har aldri noen god selvfølelse når jeg drar fra dette legesenteret. Bortkastet tid.

Legesenteret har et grusomt system som ikke fungerer. Det mangler en resepsjonist, lokalene er slitne og råtne hvor ingen er interessert i å behandle deg. Jeg fraråder dette legesenteret på det sterkeste. Hva kan bli bedre her: alminnelig omtanke, lidenskap for yrket og en resepsjonist. Revurder systemet med kølappsystem, timeavtale og telefonvakt.