Sveinung Eide

Autorisasjon (2003)

Sveinung Eide er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sveinung Eide

Ekstremt dårlig opplevelse

Dette er nok den dårligste opplevelsen jeg har hatt hos legen. Sveinung var svært lite imøtekommende og lite behjelpelig. Jeg oppfattet ham som arrogant, uprofesjonell og lite empatisk. Virket som han bare ville ha meg ut og ikke ville hjelpe. Det endte med at jeg gikk ut uten noe hjelp eller svar.

Det var i tillegg en bomullsdott full av blod som lå på bordet rett ved siden av stolen min da jeg kom inn. Veldig ekkelt og uhygienisk.

Ubehagelig legebesøk

Jeg opplevde legen som usympatisk, dømmende, motvillig til å hjelpe og svært presset på tid. Jeg ble bedt om å bestille en ny legetime for å fornye en resept, fordi han måtte ta imot neste kunde. Det eneste positive med legen var at han hadde kort ventetid sammenlignet med de andre legene tilknyttet legekontoret.

Hyggelig, positiv og flink

Mitt første møte med denne legen var en hyggelig og god opplevelse. Han lyttet til meg og gjorde nødvendige undersøkelser. Han oppfattet raskt hva som kunne være problemet, og henviste meg øyeblikkelig videre til nødvendig spesialist.

Ikke god kunnskap

Bortkastet tid! Ingen interesse, ingen hjelp, og han sjekket ikke engang området der jeg har smerter. Han fortalte meg at man skulle gi beskjed om man trenger sykemelding når man bestiller timen. Hva i all verden!??? Endte opp med ikke ble hørt.

Ikke mye hjelpsomt

Jeg tydde til ham 2 ganger og både ganger hjalp han ikke så mye, jeg hadde et resept fra hjemlandet mitt på diabetes middel og det hjalp meg men han sa at det ikke kan foreskreves i Norge før jet utvikler diabetis nivår. Da trenger jeg bare å bli diabetisk og ty til igjen tro jeg, flott.

Og mine for høy nivåer og LD og ApoB er åpenbart ikke noe å bekymre meg om selv om faren og farfaren min hadde det samme og slittet med hjerteproblemer fra ung alder.

Jeg måtte bytte legen for å ha en bedre behandling