Staffan Reidar Jacobsen

Autorisasjon (2006)

Staffan Reidar Jacobsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Staffan Reidar Jacobsen

Sympatiske, forståelsesfull og kunnskapsrik

Dr. Jacobsen er den beste fastlegen jeg noensinne har hatt.
Veldig flink til å være tilstede, lytte og komme med forsiktige råd.
Han er genuint opptatt av å ivareta dine interesserer og har en veldig høy integritet.
Anbefaler han på det varmeste.

Medmenneskelig og bred kompetanse.

Har hattt Jacobsen som fastlege i 7 år . Blir alltid møtt med forståelse og en genuin interresse . Jacobsen har bred kompetanse og er ogå veldig flink med små barn.

Solid fastlege og bra senter

Har vært hos Dr. Jacobsen et par ganger og godt fornøyd begge gangene. I tillegg har andre leger på senteret tatt oss i mot når det har vært behov for time på dagen med barnet vårt. Et trygt og godt valg.

Arrogant og lite medmenneskelig

Legen har gode tilbakemeldinger fra før av og jeg så fram til å ha han som fastlege. Etter flere ganger hos han må jeg si at jeg er både skuffet og overrasket over hans måte å prate til/møte pasienten på. Han er lite forståelsesfull, er mer opptatt av hva han ikke kan gjøre for deg og er ikke redd for å formidle det på en ugrei måte. Har du flere ting du trenger hjelp med så må du ha én time pr ting, uansett hvor lite tid man har brukt på første problemstilling. Generelt liten omtanke for pasientens helhetssituasjon.

Lang ventetid for å få time hos ham.
Anbefaler dessverre ikke denne legen.

Sympatisk og flink

Har hatt han som fastlege et par år. Vært hos han flere ganger med barn, som har vært en god opplevelse.

Sist gang møtte jeg opp etter å ha "møtt veggen" i en varslingssak på jobb. Ellersvært lite hos ham.

Første gang i mitt liv jeg ikke har hatt ork til å møte hverdagen lenger. Han var lyttende, forståelsesfull og ga meg en helt nødvendig pustepause for å få igjen nattesøvn og humør.
Etter to måneders sykemelding var jeg tilbake i jobb, men da hos ny arbeidsgiver.

Satt stor pris på å møte en lege som forstod situasjonen og lot meg få tiden jeg trengte.