Jon Petter Dahli

Autorisasjon (1984)

Jon Petter Dahli er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Jon Petter Dahli

Behagelig og sympatisk

Svært mild og hyggelig - lytter og ser deg som pasient. Tar tak når det er noe akutt og flink med barn og graviditet.
Men ... Bruker ofte du er så sterk og flink og sterk - dette klarer du. Ser at du sliter - hva skal vi gjøre med det ? Føler meg dum og får ikke hjelp med psykiske problemer - hormonelt etc . Det skjer ingen ting - du får masse ros men jeg går gråtende ut .
Håpløst å få time. Takk for pasientsky

Arrogante damer i resepsjonen

På tide å bytte fastlege nå for meg

Fabelaktig lege

Har hatt Dr. Dahli siden 2005 med god grunn. Toppkarakter hva alle mine kriterier til en lege angår; Lyttende, imøtekommende og man blir møtt der en er. Han tar seg tid til å lytte og søker beste løsning i din individuelle sak. Det er med tungt hjerte jeg nå har byttet lege grunnet flytting.

Topp lege, forferdelig kontorpersonale

Dahli er flink, sympatisk og tar pasientene sine på alvor. Husker deg, ser deg og ønsker deg virkelig det beste.
Damene på kontoret er uhøflige. Vanskelig å få time, lang ventetid før du kommer inn når du har time.
Har du behov for akuttimer, blir du regelrett latterliggjort av damene på telefon.

Sympatisk lege

Jeg har hatt Dr. Dahli siden 80 tallet minus da fastlegeordningen kom. Da ble jeg flyttet over til en annen lege. Det varte ikke lenge før jeg søkte meg over til Dr.Dahli gjen. Han er utrolig hyggelig og sympatisk. Han lytter og forstår. En veldig dyktig svangerskapslege. Med ultralydapperat på kontoret, som han er flink til å bruke ved behov. Han tar seg god tid til pasientene sine. Det blir det riktignok litt venting av, men det er det så absolutt verdt.

Sympatisk

Rolig og flink, har hatt han som fastlege siden 80-tallet. Anbefaler han svært gjerne. Nå er han også på Pasientsky så det er lett å bestille time.