John Nilson Marrable

Oppsal Legekontor J.Marrable Mann, 66 år

Autorisert1978
Ledige plasser 28 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at John Nilson Marrable har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Oppsal Legekontor J.Marrable

Haakon Tveters Vei 88 0686 Oslo
John Nilson Marrable er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av John Nilson Marrable

Lyttende lege som behandler pasienter som mennesker.

For de med legeskrekk er dette en lege som kan anbefales på det sterkeste. Aldri en pekefinger i forhold til at man som pasient er skyld i helseproblemer i forhold til dårlig livsstil, kun støttende og oppmuntrende. Helt spesiell i forhold til det å ta seg tid, fokusere og lytte til pasienten og han skaper alltid en behagelig og avslappende atmosfære. Har aldri vært hos en annen lege som viser meg så mye respekt og tar seg tid. Eneste aber er at han nærmer seg pensjonsalderen...

God lege, lite vennlig sekretær

Marrable er hyggelig og tar seg god tid til å lytte og til å svare på alle spørsmål jeg kommer med. Har inntrykk av at han vil gjøre sitt beste for å hjelpe meg og finne roten av problemer. Han har ikke alltid spesialisert kunnskap (f.eks. angående sportsskader og lignende), men lar da være å komme med antagelser og sender meg heller til spesialister.

Ulempen er hovedsaklig at sekretæren hans er gretten og lite hyggelig å snakke med, så jeg gruer meg alltid litt til å ringe og bestille time.

Et godt valg!

En lege med "human touch" som man kan stole på. Bra diagnostiker, hører på pasienten og i tillegg er veldig hyggelig.
Dessverre skjer timebestilling bare på nettet, og det er den største utfordringen her.

Hyggelig lege!

Dr Marrable er en dyktig lege! Tar seg tid, og er hyggelig! Lytter til deg, og gir råd og veiledning!

Deprimerende legekontor

Denne legen kritiserer mye og har en ekkel holdning til pasienter. Det gjør det ikke bedre at legesekretæren som jobber der ikke evner og gi et lite smil og være høflig. Venterommet er nedslitt og skittent.