John Nilson Marrable

Oppsal Legekontor J.Marrable Mann, 66 år

Autorisert1978
Ledige plasser 25 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at John Nilson Marrable har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Oppsal Legekontor J.Marrable

Haakon Tveters Vei 88 0686 Oslo
John Nilson Marrable er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av John Nilson Marrable

God lege, lite vennlig sekretær

Marrable er hyggelig og tar seg god tid til å lytte og til å svare på alle spørsmål jeg kommer med. Har inntrykk av at han vil gjøre sitt beste for å hjelpe meg og finne roten av problemer. Han har ikke alltid spesialisert kunnskap (f.eks. angående sportsskader og lignende), men lar da være å komme med antagelser og sender meg heller til spesialister.

Ulempen er hovedsaklig at sekretæren hans er gretten og lite hyggelig å snakke med, så jeg gruer meg alltid litt til å ringe og bestille time.

Et godt valg!

En lege med "human touch" som man kan stole på. Bra diagnostiker, hører på pasienten og i tillegg er veldig hyggelig.
Dessverre skjer timebestilling bare på nettet, og det er den største utfordringen her.

Hyggelig lege!

Dr Marrable er en dyktig lege! Tar seg tid, og er hyggelig! Lytter til deg, og gir råd og veiledning!

Deprimerende legekontor

Denne legen kritiserer mye og har en ekkel holdning til pasienter. Det gjør det ikke bedre at legesekretæren som jobber der ikke evner og gi et lite smil og være høflig. Venterommet er nedslitt og skittent.

Dyktig og vennlig

Har hatt vedkomne som fastlege i mange år og har alltid vært fornøyd. Han lytter godt til deg, forklarer, gir råd og er vennlig. Han er kunnskapsrik og man får følelsen av at han ønsker å hjelpe til og gjøre det best mulig for situasjonen man er i. Kan anbefales på det sterkeste.