Kjell Moss

Rosenhoff Legegruppe Mann, 58 år

Autorisert1986

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Kjell Moss har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Rosenhoff Legegruppe

Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Kjell Moss er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kjell Moss

beste legen

I had changed 4 fastlege in 3 years! Finally I met Kjell Moss. Thank him so much about finding the reasons of my bad feeling an correct methods to fix the sykdom! He don't have a problems to send to other specialist or make tests, he don't use "paracet" like panacea for everything. Nice, opent, competent.

Dyktig og kjempehyggelig!

Kjell Moss er en veldig trygg og god lege, både for store og små. Har bare godt å si om han. Må dessverre bytte fordi vi har flyttet langt unna, men hadde gjerne beholdt han! Veldig dyktig, omtenksom og trygg! Anbefales på det sterkeste!

Kjempefin

Kjell Moss har vært min fastlege i 10 år. Jeg har hatt en lang sykdomshistorie før det og har møtt mange leger, blant annet på Rikshospitalet, Haukeland og Telemark sentralsykehus. Kjell Moss er en av de aller aller beste, både som lege og menneske.

Superdoktor

Har hatt Kjell Moss som fastlege i ca 10 år, og han er uangripelig. En trygg, rolig personlighet som lytter. Det beste er at han har vært svært observant på de erfaringene jeg funnet at fungerte for meg i en kjip sykdomsperiode jeg hadde.

Har trengt han mye i den sykdomsperioden, men i de siste 4-5 årene er jeg vanlig forkjølelsespasient som ramler innom en gang hvert halvannet år.

Reddet meg ut av en vanskelig situasjon

Jeg byttet til Kjell Moss litt på måfå etter å ha hatt en ubrukelig vikarlege på et annet legesenter midt i en vanskelig sykdomsperiode. Etter dette ble jeg værende helt til jeg flyttet til en annen by for et par mnd siden.

Jeg har opplevd denne legen som empatisk og flink til å ta til seg ny informasjon om sykdommer han ikke nødvendigvis kan noe om. Jeg har en komplisert sykdomshistorie, med flere kroniske sykdommer, og er normalt eksperten i rommet. Moss tok dette veldig fint, men tok til seg lærdom om de enkelte sykdommene og hvordan disse virket inn på hverandre (for meg).

Hadde det ikke vært for at jeg flyttet hadde jeg ikke byttet vekk fra han. Jeg har opplevd legen som meget hjelpsom, og stort sett også de andre ansatte på legesenteret. De kan være noe bryske på telefon etter innføringen av SMS/nett-bestilling. Derimot er det mye enklere og kjappere å få time etter at de la om systemet, og jeg har alltid fått time samme dag eller dagen etter.