Kjell Moss

Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Kjell Moss er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kjell Moss

dyktig lege

Til å stole på, imøtekommende, dyktig , forståelig, tilgjengelig. jeg har vært hos han i nesten 20år nå. Selv om jeg har flyttet, vil jeg ikke bytte

Elendig service av skrankepersonalet

Legen er ok, men servicenivået hos legesenteret ellers er veldig dårlig. Etter at de startet med "time på dagen" og SMS-bestilling av time er det umulig å få service hvis du ringer til dem (for eksempel for å koordinere en bestilling av legetime og laboratorieprøver,) får bare et surt svar at det må sendes SMS dagen før ønsket timen. Jeg fatter vel egentlig ikke hvorfor de har satt opp at de har telefontid i resepsjonen i det hele tatt

beste legen

I had changed 4 fastlege in 3 years! Finally I met Kjell Moss. Thank him so much about finding the reasons of my bad feeling an correct methods to fix the sykdom! He don't have a problems to send to other specialist or make tests, he don't use "paracet" like panacea for everything. Nice, opent, competent.

Dyktig og kjempehyggelig!

Kjell Moss er en veldig trygg og god lege, både for store og små. Har bare godt å si om han. Må dessverre bytte fordi vi har flyttet langt unna, men hadde gjerne beholdt han! Veldig dyktig, omtenksom og trygg! Anbefales på det sterkeste!

Kjempefin

Kjell Moss har vært min fastlege i 10 år. Jeg har hatt en lang sykdomshistorie før det og har møtt mange leger, blant annet på Rikshospitalet, Haukeland og Telemark sentralsykehus. Kjell Moss er en av de aller aller beste, både som lege og menneske.