Anders Østrem

Autorisasjon (2016)

Anders Østrem er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Østrem

Ett Ord: Fantastisk!

Forståelig at han har venteliste.
Jeg har hatt han som fastlege i omtrent 25 år.
Har hatt min del med utfordinger oppgjennom og han har hvert så profesjonell og så tillitsfull og lyttende hele tiden. Og mange ganger har jeg tatt meg i å lure på hvordan han gjør det. Da det må være ett ekstremt krevende yrke.
Nei altså, Hatten av altså! Gull verdt.
så gull verdt at jeg håper hat tar seg en velfortjent pensjon når han føler han trenger det. Er forberedt på det siden han har stått sånn på i alle år! <3
obs: Mine vuderinger er mest fra ca 3-4 år tilbake. Forstår at han er litt mindre tilgjenglig enn han var. Han har nok blitt populær :P
Sjelden sjel <3

Særdeles god

Har hatt Anders Østrem som fastlege i over ti år. Han lytter, tar pasienter på alvor, er svært sympatisk, trygg og stabil! En stor trygghet for meg, som kan være utrygg. Tipp topp! Inget annet å si!

Hyggelig, tilitsfull og dyktig.

Familien har benyttet han i mange år, også etter at vi flyttet ut av oslo. Vil beholde han som lege så lenge det er mulig.

Meget god lege, kunnskapsrik og vennlig

Har brukt Anders fra ca 1984, dvs ca 35 år. God og tett oppfølging som jeg setter stor pris på.
Anders er også en meget lyttende og hyggelig person som har styrt skavankene mine på en utmerket måte gjennom mange år.
Med sin bakgrunn som skihopper har han også god hukommelse hva gjelder tidligere storhoppere😉
Synd han har blitt 59 år(snart pensjonist)men jeg håper han holder koken i mange år ennå👍
Vi trenger en lege som Anders i mange år fremover.

🤭

Hyggelig, trygg og faglig dyktig.

Anders Østrem er vår families fastlege og vi er kjempefornøyde med ham som vår "livlege, alle fire.

Vi føler at han bryr seg om oss og han er flink til å fortelle deg hva som feiler deg, og finner gode løsninger for å få deg frisk igjen, derfor har han vært vår fastlege i over tretti år.