Blogg

Vi ansetter: Senior Full Stack Utvikler

Vil du være med å utvikle en av norges mest brukte helsenettsider?

Legelisten.no har en unik posisjon og merkevare blant norske pasienter. Vi skal videreutvikle plattformen vår og bygge nye tjenester som kan hjelpe både pasienter og tilbydere av helsetjenester. Vi har flere konkrete prosjekter på trappene og kunder som venter på å få levert ny funksjonalitet.

Vi ser etter en dyktig utvikler som kan være med å utvikle nettsiden og selskapet videre. Du vil bli en nøkkelperson i vårt team og være med på alle sentrale beslutninger knyttet til teknologivalg og utvikling.

Vi kan tilby:

• Mulighet til å delta i hele utviklingsprosessen
  • Svært kort vei fra idé til prodsetting
  • Stor frihet til å gjøre jobben når og fra hvor du måtte ønske
  • Tid og ressurser til faglig påfyll
  • Medeierskap (aksjer)

Vi håper du:

• Har solid erfaring som utvikler
  • Trives med Ruby on Rails (v6.1)
  • Både kan samarbeide med resten av teamet og drive mindre prosjekt fremover på egenhånd ved behov
  • Bidrar til å forbedre din arbeidshverdag, selskapet og nettsiden

Du stiller ekstra sterkt om du i tillegg:

• Har kontroll på semantisk korrekt HTML og ryddig CSS
  • Har en god estetisk sans
  • Har et godt øye for best practices innen UX

Hvis du også har erfaring med andre deler av stacken vår er det supert: Heroku, CI/CD (Codeship), PostgreSQL, RSpec, SCSS, Sphinx, Docker, Linux, betalingsløsninger (Vipps/SMS), Git og Github.

Om Legelisten.no

Legelisten.no har 250-300 000 besøkende i måneden. Kjernen i tjenesten er en unik database med over 100 000 vurderinger skrevet av pasienter. Vi tilbyr tjenester rettet mot både brukere og helsepersonell.

Vi holder til i Oslo, men kandidater fra hele landet oppfordres til å søke.

Hvordan søke?

Søk på denne stillingen ved å sende en mail med CV og kort intro om deg selv til:

Del artikkelen med andre: