Alexander Nicolay Andorff

Kiropraktor

Autorisasjon (2012)

Lambertseter Kiropraktorsenter Telefonnummer62 80 90 3062 80 90 ...
Cecilie Thoresens Vei 17, 6. etasje 1153 Oslo
Alexander Nicolay Andorff er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Alexander Nicolay Andorff

Svært imøtekommende, omsorgsfull og dyktig.

Klinikk: Lambertseter Kiropraktorsenter Skrevet

Jeg ble mottatt på en svært vennlig og forståelsesfull måte,ble tatt på skikkelig på alvor og henvist videre til MR. Undersøkelsen bekrefta Alexander sine mistanker og har ført til videre utredning, noe jeg er utrolig takknemlig for. Han er svært dyktig og jeg har masse nytte av å følge han på FB /vondt.no der han tar opp ulike diagnoser, kommer med råd og treningstips.Tusen takk så langt!

Fantastisk kiropraktor

Klinikk: Lambertseter Kiropraktorsenter Skrevet

Alexander virkelig bryr seg, ser pasienten og er lidenskapelig opptatt av faget. Behandlingen hos han har hatt mer progresjon samt vært mindre ubehagelig en andre jeg har gått til tidligere. Anbefales på det varmeste!

Når resultatet av behandlingen teller!

Klinikk: Lambertseter Kiropraktorsenter Skrevet

Har vært så heldig å bli behandlet av Alexander gjennom noen måneder i 2022. "Panser"- bindinger og «vondter» i rygg og nakke, har systematisk blitt eliminert gjennom Alexander’s faglige dyktighet og analytiske behandlingsregime. Målrettet behandling har gitt meget gode resultater til stor glede og tilfredsstillelse for både meg og Alexander. Tommel opp!

Hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Lambertseter Kiropraktorsenter Skrevet

Jeg har ikke hatt noe tidligere erfaringer med kiropraktorer og ble godt mottatt og lyttet til. Jeg kom inn med låsning i ryggen og var bekymret for at dette var permanent men fikk fort forståelse av at dette var det fullt mulig å gjøre noe med. Fikk trykkbølge behandling hver gang og ble overrasket over hvor godt dette fungerte. Det var enkelt å opprette kontakt og lokalene var trivelige og innbydende.
Jeg anbefaler gjerne Alexander Andorff
videre

Angrer ikke

Klinikk: Lambertseter Kiropraktorsenter Skrevet

Her er det ingen 5 minutter med et par knekk og ut, men 20 minutter med full behandling som er målrettet. Det inkluderer justeringer, nåler, trykkbølger etc. Det koster litt mer enn f.eks andre kiropraktorer jeg har vært borti, men verdt det når man får full behandling med ulike teknikker, og som faktisk gir effekt.

Ingen tvil om at Alexander på Lambertseter er faglig oppdatert og dyktig. God på service og pasientkommunikasjon også. Full score fra meg.