Alexander Nicolay Andorff

Lambertseter Kiropraktorsenter

Autorisasjon (2012)

Lambertseter Kiropraktorsenter Telefonnummer62 80 90 3062 80 90 ...
Cecilie Thoresens Vei 17, 6. etasje 1153 Oslo
Alexander Nicolay Andorff er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Alexander Nicolay Andorff

Angrer ikke

Klinikk: Lambertseter Kiropraktorsenter Skrevet

Her er det ingen 5 minutter med et par knekk og ut, men 20 minutter med full behandling som er målrettet. Det inkluderer justeringer, nåler, trykkbølger etc. Det koster litt mer enn f.eks andre kiropraktorer jeg har vært borti, men verdt det når man får full behandling med ulike teknikker, og som faktisk gir effekt.

Ingen tvil om at Alexander på Lambertseter er faglig oppdatert og dyktig. God på service og pasientkommunikasjon også. Full score fra meg.

Utrolig flink og kunnskapsrik kiropraktor

Klinikk: Lambertseter Kiropraktorsenter Skrevet

Jeg startet behandling før ferien og føler meg som et nytt menneske! Alexander Nicolay Andorff er kunnskapsrik, effektiv, grundig og veldig flink. Han er en behagelig kiropraktor og jeg føler meg bestandig godt ivaretatt. Hjemmeøvelser som er enkle å utføre får man tilsendt på mail. Dette sammen med god behandling gjør at skaden leges raskt. Jeg vil anbefale Andorff på det sterkeste!

Hyggelig og kunnskapsrik

Klinikk: Lambertseter Kiropraktorsenter Skrevet

Kan anbefales på det sterkeste! Jeg har følt meg trygg og godt ivaretatt fra dag èn. Han er flink til å lytte og er løsningsorientert.
Behandlingen har hjulpet meg masse.

Kjempe hyggelig og kompetent

Klinikk: Lambertseter Kiropraktorsenter Skrevet

Meget god opplevelse så langt. Kjenner allerede positive effekter av behandlingen og kan anbefale på det sterkeste

Utrolig hyggelig og dyktig!

Klinikk: Lambertseter Kiropraktorsenter Skrevet

Alexander har tatt meg godt i mot ved hvert besøk og gjør en god jobb med å rette opp i stive og støle ledd. Har god erfaring med trykkbølgebehandling hos han.