Alexander Nicolay Andorff

Autorisasjon (2012)

Siste vurderinger av Alexander Nicolay Andorff

Empatisk og kompetent

Klinikk: Lambertseter Kiropraktorsenter Skrevet

Alexander Andorff er en mester i sitt felt. Han oppdager raskt hva som er galt, og tar i bruk varierte/moderne metoder i behandlingen.

Glem alt du har erfart om kiropraktorer som kun foretar en 5-minutters knekk, og deretter sender deg ut med pågående smerter!

Alexander gir seg sjelden før ryggen og nakken er bedre. Dersom du vil ha en god samtale, er det heller ingenting i veien for at du kan si noe halvkleint for å bryte isen, hvorledes kiropraktoren stadig spiller ball, og alltid klarer å opprettholde god humor samt en god relasjon.

Kunnskapsrik og løsningsorientert

Klinikk: Lambertseter Kiropraktorsenter Skrevet

En kiropraktor med god kunnskap om og erfaring med fibromyalgi. Han er løsningsorientert, fleksibel og dyktig. En behandler som anbefales!

Akkurat det man ønsker av en behandler

Klinikk: Eidsvoll Sundet Kiropraktorsenter Skrevet

Jeg går jevnlig til behandlinger både hos kiropraktor, fysio og naprapat. Alexander er en av de beste jeg har vært hos. Han evne til å se meg som pasient, hans engasjement og kunnskap skaper en utrolig god trygghet. Ikke minst fikk jeg den hjelpen jeg ønsket, og kroppen føles allerede bedre.

Anbefaler Alexander på det sterkeste!

Empatisk, kunnskapsrik kiropraktor. Tar hver enkelt pasient på alvor.

Klinikk: Eidsvoll Sundet Kiropraktorsenter Skrevet

Kan anbefale Alexander på det varmeste. Er meget dyktig, empatisk og imøtekommende. Undersøkte meg nøye på første konsultasjon og ga meg veldig gode forklaringer underveis.
Har hatt store problemer med nakke/skuldre/armer og rygg i mange år. Kunne ikke løfte armene før jeg begynte hos han.
Merket bedring allerede etter første gang. Han hadde da brukt nåler og laser og knakk opp litt. Fortsatte å merke bedring for hver gang
Jeg bor i Oslo så det var jo litt reisevei tur/retur Eidsvoll. Hadde hørt så mye bra om han og den enorme interessen han har for faget sitt. Er vel verdt reiseveien.
Kan ikke få fullrost han nok, bedre kiropraktor kan man ikke finne.
Har også fått lette øvelser hjemme.
Han har også lagt ut veldig mange treningstips på Vondt.net. Der finner man også mye annet relatert til forskjellige diagnoser. Veldig interresant.

Fantastisk dyktig og flink kiropraktor

Klinikk: Eidsvoll Sundet Kiropraktorsenter Skrevet

Behagelig, dyktig, lyttet godt til forklaring på mine plager, tok grundig sjekk og fortalte hele tiden hva han sjekket og hva han gjorde. Etter bare en behandling var mine plager godt fikset - hit vil jeg tilbake, for her ble jeg godt tatt vare på, helt super behandling som gav effekt med en gang.