Alexander Nicolay Andorff

Kiropraktor

Autorisasjon (2012)

Lambertseter Kiropraktorsenter Telefonnummer62 80 90 3062 80 90 ...
Cecilie Thoresens Vei 17, 6. etasje 1153 Oslo
Alexander Nicolay Andorff er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Alexander Nicolay Andorff

Empatisk, kunnskapsrik kiropraktor. Tar hver enkelt pasient på alvor.

Klinikk: Eidsvoll Sundet Kiropraktorsenter Skrevet

Kan anbefale Alexander på det varmeste. Er meget dyktig, empatisk og imøtekommende. Undersøkte meg nøye på første konsultasjon og ga meg veldig gode forklaringer underveis.
Har hatt store problemer med nakke/skuldre/armer og rygg i mange år. Kunne ikke løfte armene før jeg begynte hos han.
Merket bedring allerede etter første gang. Han hadde da brukt nåler og laser og knakk opp litt. Fortsatte å merke bedring for hver gang
Jeg bor i Oslo så det var jo litt reisevei tur/retur Eidsvoll. Hadde hørt så mye bra om han og den enorme interessen han har for faget sitt. Er vel verdt reiseveien.
Kan ikke få fullrost han nok, bedre kiropraktor kan man ikke finne.
Har også fått lette øvelser hjemme.
Han har også lagt ut veldig mange treningstips på Vondt.net. Der finner man også mye annet relatert til forskjellige diagnoser. Veldig interresant.

Fantastisk dyktig og flink kiropraktor

Klinikk: Eidsvoll Sundet Kiropraktorsenter Skrevet

Behagelig, dyktig, lyttet godt til forklaring på mine plager, tok grundig sjekk og fortalte hele tiden hva han sjekket og hva han gjorde. Etter bare en behandling var mine plager godt fikset - hit vil jeg tilbake, for her ble jeg godt tatt vare på, helt super behandling som gav effekt med en gang.

Superfornøyd 😆😀

Klinikk: Eidsvoll Sundet Kiropraktorsenter Skrevet

Jeg har kneartrose og fått behandling med laser og nåler og det har hatt et super resultat for meg. Jeg sover nå godt om natten uten og våkne av smerter og løper på hunde utstilling nesten uten problemer. Anbefaller dette for de som sliter med artose, det finnes alternativer for operasjon 😁

Kunnskapsrik, empatisk og veldig flink!

Klinikk: Eidsvoll Sundet Kiropraktorsenter Skrevet

Har hatt store smerter i mange år og ikke fått god og riktig hjelp tidligere. Gjennom Eidsvoll kiropraktorene traff jeg endelig en som tok meg på alvor og kunne hjelpe. Etter bare noen få behandlinger hos Alexander merker jeg allerede forskjell og mindre smerter av fibromyalgien. Veldig fornøyd!

Dyktig og hyggelig behandler.

Klinikk: Eidsvoll Sundet Kiropraktorsenter Skrevet

Jeg har plager med artrose i et kne, som har vært betent, hovent og veldig vondt. Det har hindret meg i å være i bevegelse.
Ved hjelp av laser og akupunktur har Alexander klart å gjøre meg mye bedre. Han finner løsning på problemet og er en veldig hyggelig behandler.
Anbefaler han gjerne..