Tom Gisle Bjargo

Vika Kiropraktorsenter og Helsestudio
Dronning Maudsgt. 11 0250 Oslo
Tom Gisle Bjargo er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Tom Gisle Bjargo

Bare bortkastet tid og penger

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

Kjøpte kupong på Letsdeal og booket time. Ventet en time og fikk ingen hjalp, barekrav å gjøre røntgen uansett at jeg gjorde det før.
Etter den timen kom over gata til Klinikk for Alle og fikk god hjelp der.

Svindel

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

Kjøpte via letsdeal pga jeg trengte å bli "knadd opp" pga overbelastning i arm knyttet til kontorarbeid- blitt behandlet av fysio og naprapat før dette med god effekt- han ville ikke høre, etter en 2min sjekk sa han at jeg hadde skjevheter i ryggen og at problemet var større, sendte meg til røntgen og sa jeg måtte ta det før han kunne behandle meg...jeg har aldri hatt ryggproblemer og finner det rart at andre kan gi behandling for "musearm" uten å skulle se at ryggen min var skeiv... dette blir svindel der man bare prøver å få mest mulig behandling (dvs penger) fra folk

Tids tyv

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

Hva med å gi den tjenesten man har "kjøpt" før man skal sette opp 15 timer til? Eller, hvem sponser de 15 timene? Og 15 timer *35 minutter ventetid før hver behandling. Blir en del timer jeg ikke kunne tenke meg å bruke på venterommet. Og om det er nødvendig med røntgen før behandling så hvorfor ikke opplyse om det og sende en på røntgen først? Jeg er/har vært litt for ofte på venterom til å bli sittende der. Og røntgen papirene er vel i grunnen min eiendom så lenge jeg har betalt for de så å si de hører til jornalen ble litt for dumt.

Väldigt dåligt och oseriöst

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

Första besöket varade ca 3 minuter varpå jag blev skickad till röntgen. De ljög då om öppettiderna på unilabs röntgen för att jag skulle gå till deras samarbetspartner. De bokade då en tid åt mig och jag fick ta fri från jobb för att gå dit. När jag kom på röntgen visade det sig att de inte hade bokat tid och det blev därför ingen röntgen. Kiropraktorn kan inte behandla utan röntgen men receptionisten ville trots detta sälja en behandling och inte avboka min tid. Efter en hel del problem fram och tillbaka mellan olika senter så får jag sedan veta att pengarna inte kan återbetalas utan jag måste gå via ett annat företag för att få dessa. avråder å det starkaste att använda sig av dessa. Mer oseriös praktik får man leta efter.

Svært bredde-kunnskapsrik og unik mht 'håndverket'!

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg > 70 år. I begynnelsen - for mange tiår siden - fikk jeg kink og gikk til kiropraktor for første gang. Heldigvis endte jeg hos Tom Bjargo! Gjennom årene har han hjulpet meg med diverse akuttplager med hhv, rygg, hofter og knær og raskt fått bukt med disse. Men kanskje det viktigste av alt er at han gir meg behandling slik at problemene ikke gjentar seg. Nå har jeg time kun av og til - for å holde ryggen mm myk og bevegelig og unngår derfor de plagene jeg hadde tidligere. Dette er utrolig fint og gjør at jeg nå har lite utgifter og er i svært god form.

Obs, noen ganger er det ventetid. Beregn derfor alltid litt ekstra tid for timen.