Tom Gisle Bjargo

Tom Gisle Bjargo er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Tom Gisle Bjargo

Usedvanlig god fagkompetanse

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

Min familie og jeg har konsultert Tom Bjargo helt siden (ca) 1986/86. Vi har mye å takke han for! Ryggplager etter småbarnstid, isjias, kneskader etter for hard ploging på ski, fall med hodeskader/mini-hjernerystelser og mye mer. Vi har desidert mye å takk Tom for. Han er en usedvanlig dyktig og utførende fagmann.
Tom har ofte dårlig tid og kan virke stresset. Dette kan muligens virke avskrekkende på nye pasienter? Men enkelte ganger tar han seg veldig god tid til å orientere om plager, behandling og annet. Alltid svært interessant og givende!
Jeg opplever stor fleksibilitet både fra Tom og øvrig personale. Tusen takk for mange års faglig hjelp og ekspertise!

Trygg og flink

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg har ikke tall på hvor mange forskjellige behandlinger jeg har prøvd i årenes løp, men det er ikke få, jeg ble ikke bedre før jeg kom til Tom Bjargo. Jeg ble ikke bedt om å ta røntgen, det var noe jeg ønsket selv, jeg har heller ikke blitt tilbudt noen form for pakkeløsning som jeg ser folk skriver, han har derimot tatt veldig hensyn på alle mulig måter. For meg spiller det ingen rolle hvor lenge jeg er inne til behandling eller hvor lenge jeg må vente før jeg kommer inn til behandling, alt som betyr noe er at jeg er bedre. Tom Bjargo har gitt meg livet tilbake og det er jeg utrolig takknemlig for.

Guru

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

Vi har brukt Tom Bjargo siden 1970 tallet da det stod kø omtrent ut på gata av folk som ville ha hjelp.

Han har hjulpet meg og min familie med ryggproblemer, kneproblemer, etter fall på ski, avkjøring med bil ++.

I ekstreme tilfelle var det ikke hjelp å få hos leger eller sykehus, og jeg har prøvd andre kiropraktorer med dårlig resultat.

At han er faglig ekstremt flink tror jeg ikke det er så mye tvil om.
Alt det andre som fremkommer har jeg ikke kjennskap til

bortkast penger

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

prøvde å lure meg til å kjøpe 15 behandling pakke med en gang. var der 5 min hver behandling og måtte vente lenge. mye forsinkelser.

Ikke bra

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg gikk fem på med den lets deal avtalen. Der det "kan hende du må ha røntgen". Ble sendt til røntgen tvert, før noe annet. 700 kr med en gang, 400 kr blir dermed til 1100. Jeg skulle ha litt lett oppknekking som jeg gjør et par gang i året. De 700 kr for røntgen var hovedsaklig for langtidsbehandling på 12-15 behandlinger! Det med 12-15 behandlinger fikk jeg høre etter jeg allerede hadde betalt 700 for røntgen. Så da sitter man allerede litt investert. Og det skulle jeg få for bare 5500 eller noe for 12 stk. Litt av en deal når vanlig pris andre plasser er 400kr pr gang uten deal. Helt vanvittig. Skulle ønske jeg ble advart, eller leste på denne siden først.