Tom Gisle Bjargo

1 vurdering

Siste vurderinger av Tom Gisle Bjargo

Overlegen erfaring!

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg har gått til mange kiropraktorer i over 20 år pga medfødt ryggfeil. Både i Norge og utlandet.
Tom er kanskje distré og ikke den beste til å kommunisere med, men han er helt overlegen i manipuleringen i forhold til andre jeg har vært hos.

Andre kiropraktorer manipulerer/"knekker opp" det de kan oppover hele ryggraden og man kan føle seg litt mørbanket etterpå, og ofte må de være litt hardhendte til for å klare det. Mens Tom finner akkurat det punktet eller de punktene som må manipuleres og klarer det med minimal kraft og anstrengelse og jeg føler meg mye mer vel etter en behandling hos han enn andre.

All den erfaringen Tom har og interessen for faget over mange år gir uttelling.

Lange ventetider

Klinikk: Vika Kiropraktorsenter og Helsestudio Skrevet

Veldig god service i forhold til kostnader, men litt rart å lure noen kunder til å ta forhåndsbetalt for x antall timer når det er et behandlingsopplegg som skal tilbys og det ikke på noen måte kan vites at 10 behandlinger er nødvendig, jeg fikk riktignok flere behandlinger uten egenandel grunnet forståelse for min økonomiske situasjon, det skal de ha berømmelse for.

En behandlingstime varer nok i snitt så 2-3 minutter og vil ofte kun bestå av 1-2 opp-knekkinger og nesten ingen notering i journal. Verdi og kostnad står nok ikke i stil.

For mine timer har jeg i snitt ventet 30+ min på venteområdet etter avtalt time, dette viser etter min mening svært lite respekt for pasientenes tid. Behandlingsmetoden kan oppfattes som minimalistisk og forhastet. Det brukes ikke tid til forklaringer. Opplevde Bjargo som distré, men villig til å finne løsninger når det ble klaget på manglende dialog.

Beliggenheten er i en mørk og kald kjeller, treningslokalene er triste, mørke og klaustrofobiske, samme med klinikkens øvrige venteområde og behandlingsrom.