Tom Gisle Bjargo

Vika Kiropraktorsenter og Helsestudio
Dronning Maudsgt. 11 0250 Oslo
Tom Gisle Bjargo er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Tom Gisle Bjargo

Svært bredde-kunnskapsrik og unik mht 'håndverket'!

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg > 70 år. I begynnelsen - for mange tiår siden - fikk jeg kink og gikk til kiropraktor for første gang. Heldigvis endte jeg hos Tom Bjargo! Gjennom årene har han hjulpet meg med diverse akuttplager med hhv, rygg, hofter og knær og raskt fått bukt med disse. Men kanskje det viktigste av alt er at han gir meg behandling slik at problemene ikke gjentar seg. Nå har jeg time kun av og til - for å holde ryggen mm myk og bevegelig og unngår derfor de plagene jeg hadde tidligere. Dette er utrolig fint og gjør at jeg nå har lite utgifter og er i svært god form.

Obs, noen ganger er det ventetid. Beregn derfor alltid litt ekstra tid for timen.

He didn't help me at all

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

After 3 months of treatment and 30 visits I don't feel any improvement, although I heard promises and guarantees all the time.
The only thing I really feel (apart from sciatic pain) is the loss of money and waste of time.
I am very disappointed and regret starting this so-called "therapy".

Bortkastet tid og penger

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

Flink til å snakke for seg, selger pakke på 15 behandlinger, og det jeg forstod som en stor sjanse for å bli kvitt problemet. Etter endt behandling og treningsveiledning er dessverre ingen bedring oppnådd.

Klinisk overlegen

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

Har vært hos flere kiropraktorer og Tom Bjargo er overlegen når det kommer til å "knekke" riktig og smertefritt.
Forbedringspotensial på kommunikasjon og behandlingstid, men for meg er resultatet av behandlingen viktigst !

Overlegen erfaring!

Klinikk: Colosseum Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg har gått til mange kiropraktorer i over 20 år pga medfødt ryggfeil. Både i Norge og utlandet.
Tom er kanskje distré og ikke den beste til å kommunisere med, men han er helt overlegen i manipuleringen i forhold til andre jeg har vært hos.

Andre kiropraktorer manipulerer/"knekker opp" det de kan oppover hele ryggraden og man kan føle seg litt mørbanket etterpå, og ofte må de være litt hardhendte til for å klare det. Mens Tom finner akkurat det punktet eller de punktene som må manipuleres og klarer det med minimal kraft og anstrengelse og jeg føler meg mye mer vel etter en behandling hos han enn andre.

All den erfaringen Tom har og interessen for faget over mange år gir uttelling.