Mari Dalaker Jaeger

Kiropraktor

Autorisasjon (2012)

Torp og Co Telefonnummer22 20 32 3122 20 32 ...
Bogstadveien 29 0366 Oslo
Mari Dalaker Jaeger er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Mari Dalaker Jaeger

Dårlig match med meg

Klinikk: NEMUS Storo Skrevet

Jeg hadde strukket en muskel i nakke-skuldre-rygg etter å ha tatt fysioterapiøvelser på en feil måte. Jeg har tidligere ikke hatt vansker med smerter der før. Dette fortalte jeg til Mari. Hun trodde ikke at smerter kunne skyldes feil øvelser. Hun ga råd om at jeg skulle ha "skuldrene mer bak, som Cæsar Milan på TV", at bekkenet mitt måtte sittes på annerledes og at jeg måtte ha hodet rett over kroppen. Hun sa at jeg måtte "passe på at ikke hodet faller frem". Hodet mitt var spent etter øvelsene og strekken, men jeg har hatt god holdning som normal. Derfor ga det lite mening.
Opplevde Mari som veldig nervøs, skeptisk og kritisk; jeg syntes hun så rart på meg under hele konsultasjonen. Det kan ha vært at hun kun undret seg og syntes saken var vanskelig. Jeg var veldig redd pga strekken, og det kan ha vært en veldig dårlig match for Mari.
Det opplevdes veldig ubehagelig for meg, jeg følte jeg gjorde mye feil som måtte fikses etter timen, og ble mer anspent og stressa. Det jeg hadde trengt var råd avspenning, som jeg senere har fått av manuellterapeut. Det Mari sa om at jeg "ikke må la hodet falle fram", har satt seg ubevisst, og jeg har gått og spent hode og halsmuskler for at hodet ikke skal falle frem.
Har du blitt skadd i øvre rygg og er nervøs, vil jeg ikke anbefale Mari, da jeg opplevde å bli mer skremt. Tror deter stor forskjell på hvilke pasienter som passer.

Meget dyktig kiropraktor!

Klinikk: NEMUS Storo Skrevet

Mari er en veldig dyktig og hyggelig kiropraktor som er flinkt til å ta seg tid til å finne korrekt diagnose. Jeg har fått bra behandling og har fått god effekt av nålene hun bruker. Jeg anbefaler Mari på det sterkeste

Meget dyktig og hyggelig

Klinikk: NEMUS Storo Skrevet

Dyktig kiropraktor, flink til å kombinere ulike behandlingsformer. God med mennesker, behagelig og blid. Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik

Klinikk: NEMUS Storo Skrevet

Grundig og systematisk i sin tilnærming og behandling. Bred erfaring fra både idrett- og helserelatert arbeid