Michael Kleppen

Magnat Medisinske Senter

2014

Magnat Medisinske Senter Telefonnummer22 60 62 0022 60 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 130 0277 Oslo
Michael Kleppen er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Michael Kleppen

Kjempedyktig!

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Michael Kleppen er ikke den typiske kiropraktor. Han har ingen "samlebåndsmentalitet" som man ser hos mange behandlere i dag. Han tar gjerne 1,5-2 timer konsultasjon første gangen. Da gjør han en mengde tester, stiller deg de rette spørsmålene og bruker sine kollegaer på senteret for å få andres vurderinger. På den måten kommer han til roten av problemet og får stilt riktig diagnose.
Videre forklarer han alt på en enkel og lett forstålig måte og gir deg konkrete tilbakemeldinger. Han bruker ulike behandlingsmetoder og gir deg plan på hvordan du kan trene på egenhånd.

Michael har min varmeste anbefaling.

Beste kiropraktoren!

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Michael er en suveren kiropraktor, han har enormt med kunnskap innenfor sitt felt, tar pasientene sine seriøst, tar seg god tid til behandling og følger nøye opp.

Han er også personlig trener, noe som gjør at han følger nøye opp trening og rehabilitering!

En fantastisk kiropraktor som er verdt hver eneste krone, han har hjulpet meg gjennom mine plager! Takk!!

Veldig profesjonell kiropraktor

Klinikk: Optimal Klinikk Skrevet

Jeg hadde en skade i foten og fikk kjempebra behandling av Michael Kleppen , veldig bra veiledning og behandling med gode tips ! Han var veldig hyggelig og er kompetent !!! Anbefales !!!!

Veldig kompetent kiropraktor

Klinikk: Optimal Klinikk Skrevet

Veldig kompetent og mye kunnskap! Meget bra innsyn innen trening og rehabilitering også. Har hjulpet meg med både vond hofte og skulder, samt fått meg bedre gjennom opptrening. Takk!

Utmerket!

Klinikk: Optimal Klinikk Skrevet

Har bare gode ting å si om Michael Kleppen. Blir tatt godt i mot,lyttet til og profesjonell til fingerspissene. Anbefales på det varmeste!